Monday, 17 May 2010

HARAP TAK TERLAMBAT BUAT ENTRI INI :)




Harap tak terlambat tapiiiiiiiimemang dah lambat! Lambat sehari, hehehehhe!! Sibuk berjalan lalala :)


Selamat Ulangtahun Perkahwinan Yang Ke-2


Masih muda usia perkahwinan kami, banyak benda yang nak kena tempuh dalam kehidupan seharian, hehehhe!!! Gaduh salah faham tu perkara biasa dalam rumahtangga, salah sorang mesti mengalah agar rumahtangga tidak meletop. Kalau dua dua meletop salah seorang mesti kena senyap. Biasalah lumrah rumahtangga...


Diusia rumahtangga yang masih setahun jagung, aku harap kan kebahagian yang tiada berpenghujung, hikssssssss giler sesekali aku berjiwang, hahahhaa!! Merah kejap muka tengah menaip ni, bukan sebab malu tapi tahan kentut, nanti semerbak satu office pulak, hahahaha!!!


Ok, sambung balik. Saya cuma nak cakap " Epy Eniberseri Buat Aku dan En.Sham" hehehhe! :)



Hari terakhir jadi anak dara, hahahahhahaha! :)



Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014