Monday, 24 May 2010

BERTUKAR DOMAIN - YANG MANA LEBIH OK?

Masa korang baca entri ni, mesti aku tengah mengacau kawan-kawan opis, sebab cpu aku belum sihat lagi, harap-harap tengahari nanti, mat repair tu call bos aku :)



Sudah berbulan-bulan aku asik intai NetKL, hehehhe!! ye...aku ada rasa gatal nak menukar domain. Kenapa? Jangan ditanya, nak tolong garukan boleh jugak. Dan aku buat keputusan hujung bulan ni nekad!!!! Tukar! Tapi masih ragu-ragu memilih domain yang sesuai, sebab nama aku panjang bebeno.



Dari sekolah dulu aku rasa panjang bebeno nama aku ni...lupakan kisah nama panjang. Kepada semua, harap dapat membantu, boleh tak? Rasa-rasa yang mana lebih sesuai dan senang ingat?

1) www.iedalhabsyi.com

2) www.iedaluvsham.com

3) www.iedaprops.com

4) www.iedahabsyi.com


Atau ada yang nak bagi cadangan lain, sangat di alu-alukan, jangan yang nama tak elok sudah ok. Terima kasih kerana membantu saya yang kerdil ini...eh, silap kerdil, perasan pulak, saya yang gemuk tapi comel, hahahha!! Jangan marah arr... :)
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014