Wednesday, 12 May 2010

MALU JE...TENGOK ABANG TRAFIK HENSEM SAMPAI LUPA TUKAR GEAR




Pagi yang gelap kini sudah panas,aku kakak mu dan engkau opah ku....bosan....lalalala....bosan....!


Hidup macam biasa, putaran yang dalam paksi yang sama. Putih saja. Tiada pink tiada biru tiada oren tiada merah.


Ayat mengarut kat atas ni. Pagi tadi buat malu je, selalu memang aku nampak pak cik trafik yang sama tercegat tepi jalan sedang menjalankan tugas. Tapi pagi niiiii.........................



Pak Cik takde, tapiiiiiiiiiii "Abang" muda pulak yang ada! Hahahahah! Masih baru kot sebab naik motor biasa, kulit putih mulus je lagi, hehehehe! Disebabkan abang muda baru yang jaga jalan pagi tadi, dan disebabkan dia senyum kat aku, dan disebabkan itulah aku luperrr nak tukar gear rendah, nasib baik tak mati enjin! Hahahahah!



Cuma slow cam kura-kura skit aku bawak, buat malu je! Lalalala...Pagi yang panas, makin hari makin panas...


* Pesanan penaja - Saya bukan gatal jauh lagi berminat, hahahha!
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014