Wednesday, 12 May 2010

MALU JE...TENGOK ABANG TRAFIK HENSEM SAMPAI LUPA TUKAR GEAR




Pagi yang gelap kini sudah panas,aku kakak mu dan engkau opah ku....bosan....lalalala....bosan....!


Hidup macam biasa, putaran yang dalam paksi yang sama. Putih saja. Tiada pink tiada biru tiada oren tiada merah.


Ayat mengarut kat atas ni. Pagi tadi buat malu je, selalu memang aku nampak pak cik trafik yang sama tercegat tepi jalan sedang menjalankan tugas. Tapi pagi niiiii.........................



Pak Cik takde, tapiiiiiiiiiii "Abang" muda pulak yang ada! Hahahahah! Masih baru kot sebab naik motor biasa, kulit putih mulus je lagi, hehehehe! Disebabkan abang muda baru yang jaga jalan pagi tadi, dan disebabkan dia senyum kat aku, dan disebabkan itulah aku luperrr nak tukar gear rendah, nasib baik tak mati enjin! Hahahahah!



Cuma slow cam kura-kura skit aku bawak, buat malu je! Lalalala...Pagi yang panas, makin hari makin panas...


* Pesanan penaja - Saya bukan gatal jauh lagi berminat, hahahha!

23 comments:

  1. Salam!!! Ieda Al-Habsyi - Terima kasih Ucapan. Selamat Hari Ibu.. Kita semua sayang Ibu kita. Baik juga kisahnya.

    ReplyDelete
  2. hahaha..takpe kasi ceria sket pepagi ni dgn 'abg trafic muda!' :p

    ReplyDelete
  3. hahahaa.. penah jadik kat sumi jugak.. tapi bukan abgtrafik.. abg perbandaran :P

    ReplyDelete
  4. Ehem..ehem...kang terjegil plak cik abg ko ieda..kehkeh..

    ReplyDelete
  5. patut r tadi jalan jem panjang giler... heheee ~,<

    ReplyDelete
  6. hoho..itu baru senyum sikit..kalau sampai ketelinga..gear pun dah cari tak jumpe nanti..hehehe

    ReplyDelete
  7. hahah lawak.. lum pandai bawak motor besar ke apa tuuu

    ReplyDelete
  8. yu....nakal eh...main mata dengan abg terapik....hehehhe...

    nanti kalau jumpa dia lagi..sampaikan salam sayang mesra ai kat dier yer...kuikuikui....

    ReplyDelete
  9. hahaha..mesti ketaq lutut abang traffik tu dok rasa ada orang usha dia :P

    ReplyDelete
  10. wooowwwww~~~ jmpe abg polis kacak ye?? :P

    ReplyDelete
  11. ehehehe dasyat tu....

    ada sekali time asha makan roti dgn lahap...jiran sebelah kete time tgu trafik lite nampak dan tgk2 sambil ajuk ajuk cara makan roti dgn lahap...ciskek

    ReplyDelete
  12. hahahaha... tu mata gatey..

    kalau mati enjin kat situ lagi best! dpt la abg polis tu dtg tanya apa masalah. hahaha :P

    ReplyDelete
  13. salam..
    tergugat la jugak
    yek? rutin hidup yang
    macam sama dengan ku
    bosannnn..aku bosannn..!!
    he he..

    ReplyDelete
  14. hehe, tu belum die kenyit mate lagi... heheee

    ReplyDelete
  15. hahhaah mintak ah no tel skali :p

    ReplyDelete
  16. hehe seb bek ta mati enjin yangg oii :P

    ReplyDelete
  17. hahaha. akk ni buat lawak je. senyuman dia bagi 1 panahan kat akk ye. haha


    NISECA suka merapu

    ReplyDelete
  18. oh abang traffic!.. lalalala..

    ReplyDelete
  19. kalo enjin tu mati kak, malu jek ek,, hehehe. slamat kontrol2. ehehs

    ReplyDelete
  20. xpe ieda... kasi semangat lebih skit dpt tengok abang muda... kih3x...

    ReplyDelete
  21. Bila tengok abg polis jangan lupa suami kt rumah.....

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014