Tuesday, 11 May 2010

OH...DI MANAKAH KEADILAN UNTUK KU?


Di suatu petang yang nyaman, sedang saya syok-syok tidor, ada sesuatu melompat-lompat diatas kepala saya.






Kemudian benda tu bergerak ke badan pula, tapi saya tak tengok lagi, cool kan beb :)






Rasa cam patuk gigit-gigit pulak kat perut pulak, aik...takkan kutu kot! mane ada kutu patuk! hehehe! Suspen betol!







Bila toleh.....la...Si Ijau ni, burung kecik yang tuan saya baru beli semalam. Madu lain spesis! ;p








Saya suruh Si Ijau pegi main jauh-jauh, saya takmo kawan dengan dia...syuhh...syuhh... Lagi pon saya tengah ngantuk ni, baru lepas telan frieskissss tomyam ikan kembung 3 mangkuk







Dia tak mau blah jugak, dan masih patuk-patuk saya...kat kepala pulak tu!







Pastu dia naik atas badan saya pulak! Berat taik ape ko ni Si Ijau?







Tak lama kemudian saya terdengar bunyi patukan. Rupanya dia mengerjakan henpon tuan saya pulak!






Saya pon jerit, "Oit! Rosak nanti, tuan marah lah!"







Cekup dia! Dia melawan pulak tu...tak padan ngan kecik!






Nak jadi cerita, masa saya nak luku kepala dia sedas, tuan lalu baikkkk pulak time tu







Akibatnya saya dihukum tanpa dipanggil untuk membela diri, iskkk...isk.....







Oh! Dimanakah keadilan??? Bukan saya yang buat tuannn....waaa!!!






Hahahhahahha! ;p
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014