Thursday, 20 May 2010

APABILA PINTU BILIK HOTEL ANDA DICEROBOHI - GUNAKAN TUALA SEBAGAI PENYELAMAT!

Bercuti memang seronok! Tambahan kalau tinggal di hotel, tak kisah berapa bintang, ikut kemampuan dan keselesaan masing-masing. Tapi hati-hati ya...Orang jahat + tak betul memang ramai yang nak ambil kesempatan. Kalau cerita hantu kat hotel tu memang biasa, tapi lagi bahaya kalau kita jumpa penjahat yang nak cerobohi bilik hotel kita!


Lagi bahaya kalau anda seorang wanita dibilik hotel bersama anak kecil. Orang jahat sekarang bermacam-macam cara nak masuk ke bilik hotel. Lihat video kat bawah ni, memang senang kalau mereka nak masuk, dan penyelesaiannyer amat mudah - tuala! :)

16 comments:

  1. Wahaha,kreatifnyee,suke-suke :)

    ReplyDelete
  2. adohai tak dpt view pulaks..huhu..

    pepun mmg kena waspada kan..!

    ReplyDelete
  3. thanx for sharing..nice info ya..

    ReplyDelete
  4. macam2 cara dorg ni tau! xde keje betul lah..

    ReplyDelete
  5. heish..idea bgus tu..haha

    ReplyDelete
  6. macam2 akal diorang ni nak buat jahat..

    ReplyDelete
  7. jom bace entry ellis..ellis de simpan something kat celah kangkang...hahaha

    ReplyDelete
  8. salam..
    ha ha
    padan muka
    sapa yang kena tu..

    ReplyDelete
  9. line slow giler x dpt nk tgk huhuhuhu

    ReplyDelete
  10. Bagus idea ni...tak pernah terpikir...

    ReplyDelete
  11. wowww....

    hebat btul...

    kat mana-mana pun kna berhati-hati zaman sekarang nie...

    ReplyDelete
  12. bagusssss info yang bermanafaat....

    ReplyDelete
  13. gelak baca pempuan ada misai...tak perlah..janji ada org syg..nak buat camner kan..pemberian dari dia..terima ajerlah dengan penuh redha.

    ReplyDelete
  14. thanx ieda info yg bagus.. kena hati2 ni.

    ReplyDelete
  15. tqvm...advancenya org skang ek..just drop by to say hi..

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014