Monday, 24 May 2010

PATAH HATI RETAK CERMIN MATA PATAH

Hehehehe!! Tajuk berangkai pulak :) Gila tajuk nak sedih dari hari sabtu, ngeee.... :)




Semalam hati aku ada prappppp sikit la, hehehhe!! Sebab aku tengok cermin mata kucing aku yang sedia bengkok sudah retak menanti belah, sedih tau...itu cermin mata kesayangan yang murah aku, hahahha! dah 4 tahun aku pakai. Meh aku nak tepek cermin mata yang nazak-nazak, jadi bahan permainan Amanda, kalo repair rasa nya bernyawa kot tapi malas arr...beli baru je, abis citer.



Yang ni spek yang baru je aku beli 4 bulan lepas, patah dah....





Yang ni tak cun sangat, boleh arr buat tengok tv
(padahal lebih kurang je ngan atas color je lain, hahahhaa!)





Yang ni, batang dia ok lagi, cermin je terbabas dari landasan





Haaa....yang ni lah kesayangan aku, sian dia tempang skit tapi skang dah retak kat bawah kanta..





Semua motif kerosakan adalah lebih kurang sama, suspek yang bertanggungjawab adalah Amanda yang baik hati, hehehe! :)


Dan semua kesalahan tetap pada mamanya, kasi arrow patah balik skit cucuk mata aku! Padan muka, sapa suruh leka bagi budak yang tak bersalah main, amikkk koooo!! ;p
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014