Wednesday, 19 May 2010

AKSI SEKS DALAM KERETA

GEMAS – Akibat berang, bapa menyerbu dan membelasah seorang lelaki berumur 26 tahun yang leka memadu kasih dengan anak perempuannya di dalam sebuah kenderaan di Felda Jelai 2, di sini, awal pagi semalam.


Dalam kejadian jam 2.45 pagi itu, bapa berkenaan tidak dapat menahan perasaan marahnya apabila mengetahui anak perempuannya berumur 18 tahun melakukan perbuatan tidak senonoh dengan lelaki terbabit yang bekerja sebagai buruh.



Menurut sumber, semuanya bermula apabila seorang penduduk berhampiran menyedari pasangan itu memadu kasih dan memaklumkan kepada bapa gadis berkenaan.



“Tanpa melengahkan masa, bapa gadis itu dan penduduk kampung menyerbu pasangan terbabit.



“Ketika serbuan, berlakulah insiden bapa gadis berkenaan membelasah pasangan anaknya itu, sebelum menyerahkannya ke Balai Polis Gemas untuk tindakan lanjut,” katanya.



Sumber berkata, buruh berkenaan mengalami lebam pada bahagian muka dan bengkak bahagian bibir.



“Remaja perempuan terbabit kemudiannya membuat laporan polis di Balai Polis Gemas, jam 9 pagi tadi (semalam) dan mendakwa dirogol sebanyak dua kali.


“Sementara suspek pula dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Tampin untuk siasatan lanjut,” katanya.


Menurutnya, ketika serbuan dilakukan, pasangan itu juga didapati khayal dan keletihan, dipercayai telah melakukan hubungan seks.


“Gadis itu dikatakan keluar rumah pada sebelah petang dan bersiar-siar di pekan Gemas.

“Bagaimanapun, sebelum menghantar gadis berkenaan pulang, pasa­ngannya cuba membawanya ke rumahnya,” katanya.


Sumber berkata, gadis itu enggan naik ke rumah kerana takut perbuatan mereka diketahui keluarga lelaki terbabit.


“Sebab itu, pasangan berkenaan mengambil keputusan melakukan perbuatan tidak bermoral itu dalam kereta,” katanya.


Sementara itu, Ketua Polis Daerah Tampin, Superintendan Wooi Kooi Cheang ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan itu dan pihaknya masih menjalankan siasatan mengenai kejadian itu. - SUMBER

48 comments:

  1. mcm rela. pastu buat ape repot kena rogol plak? tak paham aku pmpuan ni. mcm saje nk menganiaya jantan tu je. ke sebab dh sakit kena belasah ngan apak dia. pastu nk cover diri sendiri, ckp la kna rogol. gile

    ReplyDelete
  2. Padan muke ! Tulah xsenonoh lagi.

    ReplyDelete
  3. pelik???kene rogol ke atau mmg tengah besedap...dah kantoi tibe2 nak buat aduan kene rogol ke..hehehe..laju aku bace nampak je tajuk entry nih

    ReplyDelete
  4. alahai...
    manalah letaknya maruah remaja2 skrg....so sad...

    ReplyDelete
  5. huhh,seram2.
    budakbudak zaman sekarang. haihhh -,-'

    ReplyDelete
  6. kesian si bapak..hancur luluh hati dpt ank camni

    ReplyDelete
  7. ini terbaik..sengal gila ok..mude lg pulak 2

    ReplyDelete
  8. mega sale ke pompuan ni!!!

    yg merana diri sendiri gakk..

    ReplyDelete
  9. mrmm..

    apa nak jadi lah ngan anak muda sekarang.. nauzubillah..

    ReplyDelete
  10. Macam2 kan hal2 dunia skang ni.. ni lah salah satu yang boleh membawa pada masalh buang bayi ni.. ape nk jadi ngn anak muda zaman sekarang ni??

    ReplyDelete
  11. tak pasal-pasal laki tuh yang kener cop perogol plak padahal sipompuan tuh pon samer miang mengediks jugakkk..siap buat laporan polis bagai..

    ReplyDelete
  12. xsenonoh !
    dah GATAI sgt,kawinkan je..kang xpasai2 keluar satu lagi kes buang bayi kat Gemas tuh

    ReplyDelete
  13. salam ieda..
    ahhh rosak gini
    simpati kat budak ni
    harap boleh berubah
    orang muda semua nak rasa
    tk tahu baik buruk

    ReplyDelete
  14. budak pompuan tu dah seronok buat awat dia wat laporan kena rogol pulak?? hampeh..sama2 seronok, sama2 la kena..

    ReplyDelete
  15. hmm kena rogol ke atau nk cover malu ni?
    bagus jgk report polis..padan muka laki tu..ajar sikit..kdg2 pompuan xnak pun, tp dek kerana pujuk rayu laki, termakan godaan..
    tp bila pk balik, x adil pulak laki je yg kena..eh biar la.sbb nnt bila pompuan tu prgnt, confirmed laki xnak bertanggungjwb..last2 buang jgk baby tuh..

    ReplyDelete
  16. dunia nk kiamat da..huhu
    Astaghfirullah..

    ReplyDelete
  17. tak paham la...girl tue dengan rela hati atau kena paksa (rogol)...sekarang dah macam2 hal ler...

    ReplyDelete
  18. @hentakbelipat wakakaka! kalau bab camni semua mmg laju nak baca, wakakaka! :)

    ReplyDelete
  19. @ஐ Nurul-chan ஐ dasat bukan...salah siapa? dunia...dunia..

    ReplyDelete
  20. @Mama Farra dan Faris tau nak seronk je, tu yg tak pk masa depan, alahai...

    ReplyDelete
  21. @Ena minta semua ini dijauhkan kan ena..

    ReplyDelete
  22. @chugie perghh.. kalo bab buang bayi tu memang zalim gila

    ReplyDelete
  23. @shi3la tau takpe, c pomuan gatal p**i la tu...

    ReplyDelete
  24. @zulkbo salam bro zul :) tu la budak skang tau nak sedap je, tak pk masa depan

    ReplyDelete
  25. @Kniedaz budak pompuan bermasalah, ngan buruh n menjadi, adoii...

    ReplyDelete
  26. @E.L.I.Z.A buang bayi, kesian bayi suci yang tak bersalah kan..

    ReplyDelete
  27. @lionteen seperti zaman jahiliyah, zina dmana2..adoi...

    ReplyDelete
  28. pergh kena belasah !! hahaha padan muka.!! kalau uncle ditempat bapak tu..mmg sampai mati uncle keje kan!

    ReplyDelete
  29. budus la diorang tuh..dah la wat ngan rela..pas tu leh lak buat laporan polis kunun2 dirogol...mengong!!!!

    ReplyDelete
  30. @uncle tai kene belasah anak dia jugak, gatal merela

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014