Friday, 19 February 2010

18sx KAH? AHHAHA!!!


Hari rabu ari tuh ada pulak seorang blogger menyibuk datang opis aku, ahahahah!!! ala...blogger ni pon merangkap bakal adik ipar ku (yeke?? ;p) & pernah praktikal kat opis aku ni (ciss...opis aku,tak tahan! ;p) Woittt ko PERAWANDUNIA a.k.a Izo! ahahaha!!!


Aku tak tau pe niat nye datang kat opis ni tapi yang pasti aku akan cukur dan kikis poket dia yang tak berapa nak kembung tuh, aahahahha!!! Name pon nak ngorat adik aku, amik hati aku la kan, ekekek!! Takpe2 ko tak belanja pon takpe, aku memang berkenan ko jadi adik ipar aku, ahaha!!


Okeyh...okeyhh...bukan pe, si Izo (sebut nama dia mesti ganas tau! takmo Iju..iju... ;p) ni kata

" Blog kak Ieda ni 18sx lah! Ahahah!! "

" Ekekek!!" aku gelak! Tetiba kak Eyta sambung, " Dah...dia dah kawin, tengok la..hahahha!! "

" Ekekkee!! 18sx ke? Ok lah tuh, leh ko cuci mata melalui pembacaan, ahahha!!!" gelak aku lagi.


Izo, 18sx ke? Ekekeke!!! Sikit-sikit takpe, hahahha!! :) Izo bising nuff aku naik sikit, dia tak gerak2, ekekke!! takpe, nanti aku klik2 ko nyer ek bro :)


*credit 2 google :)
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014