Tuesday, 23 February 2010

SUDAH PANDAI SUAP MAKAN SENDIRI

Malam semalam aku terliur tengok lauk yang mak aku masak, sambal tumis sotong!! Leleh gua leleh! ahahaha!!! Dah la pedas giler, memang mengancam! Tetiba tengok jam, uishhh...dah kul 8.15malam, time puteri aku mamam :)


Mujur mak aku masak 2 lauk malam tuh, ikan masak asam, ni memang peberet si amanda. Tarik kerusi dia, siapkan pinggan, bip dan botol air. " Amanda....meh makan sayang!" aku panggil amanda. Uikss...dia di pandang aku, sengih, tau-tau je time mamam ko ekcayang, eheheh!!


" Amanda nak try makan sniri tak? Malam ni amanda try ek, makan sama-sama mama" kata aku.


Sengih! Suka, ciann...budak-budak. Dia happy dapat makan sniri, main-main, takpe la...kotor sikit je, nanti leh salin baju :) Ape lagi ko....sepah...tak pe amanda weh, janji ko happy & kenyang! :)
testing...testingg!!! :)



Kasi terbalik sikit baru gempak!! :)




Keadaan mula tak terkawal, puteri mula makan dengan ganas! ekekek!!!




Aiyakkk!!! Comot!
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014