Friday, 5 February 2010

BAJU JALA IKAN KER?? MACAM NI PON ADA KE...


Cit...apa da...ni kes urat malu dah putus ler...ee...tak malu ke, ni la omputih dah takde rasa malu, ee...apo nak jadi la...







25 comments:

  1. makkk aiii.. tak tergamak ler nak ada pakaian gini.. hehehhehe... elok takde jala tu langsung.. sama je lebih kurang. hahahaaha

    ReplyDelete
  2. ikan pun tak nak sangkut kat jala tu...

    ReplyDelete
  3. ni namanye baju mesra alam hahahhaa

    ReplyDelete
  4. ko ni petang jumaat letak pic tak senonoh wakaka... boleh lakk dia jalan tanpa rasa malu.. hampeh tolll

    ReplyDelete
  5. wooowwwwww!! ahahahaha...buruk betul kan! :P

    ReplyDelete
  6. aduhaiii...kurang pahala d hari Jumaat..heh :p

    ReplyDelete
  7. hehehe...giler ape..baik bogel kan..

    ReplyDelete
  8. itu namanyer orang 3 suku .. ada skru tercabut ! hohoho..

    ReplyDelete
  9. baek tak payah pakai baju terus!

    ReplyDelete
  10. hahahahaha...
    baik ko x yah pakai ape2..
    astaghfirullah....

    ehh die tgh wat ape2 kempen ke ni??
    kempen kurang kan penggunaan kain..

    ReplyDelete
  11. diriku terkesima sebentar.ade gak orang yg cmni eh.

    ReplyDelete
  12. ish2... x bertamadun sungguh.. heehee

    ReplyDelete
  13. ishhh..ishhh.. ishhh..
    malunyerrr..
    omputeh nie memg pakai baju ikut suke dier jer kan!.. ntah apa2.. bukan pesen namernyer tu.. tp sajer jer nak tunjuk ala2 sarung.. padahal samer jer ngan x pakai baju.. hu3x..

    ReplyDelete
  14. dah tak dapat berkata-kata.. mataku langsung x berkelip, kabur, langsung x nampak apa-apa.. haha

    ReplyDelete
  15. Isk isk isk !!! Itulah namanya manusiA... Apa yang difikirkannya.. Biarkan dia fikir sendiri..

    ReplyDelete
  16. eeeee..ngape tu??giler yer pompuan tu..??xwaras kot org puteh nih..

    ReplyDelete
  17. walah~ dah kekurangan kain ker kat sana.. wakakaka.. aduyai.. waras ke tak orang yang pakai tu.. huh~

    ReplyDelete
  18. alamak kurus pahala tgk gambo nih hehe

    ReplyDelete
  19. whoa.... tutp mata... hihi
    intai skit je.. nnti mata bllg rosak.. ngeh2 =P

    ReplyDelete
  20. adehhh dah mereng ke ape?
    ngee baik xpayah pakai baju..
    ngek betul pmpuan uh

    ReplyDelete
  21. hahaha apa kejadahnya perempuan itu.

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014