Tuesday, 23 February 2010

MARI MENGENAL BRAND VERSI AKU

Satu petang aku tengah tengok tv, laki aku tengah baca majalah. Tetiba laki aku cakap, " Cuba ayang sebut nih" laki aku tunjuk 1 perkataan.

" Erk...Tag Heuter kot..." aku main belasah. Laki aku gelak bahak-bahak. Cisss...memang aku tau aku salah sebut, main belasah jerk, ekekkek!!!


" Hoh! Darak sungguh la mama kamu ni amanda, mana datang T ntah! Tag Heur lah" laki aku kata sambil gelak kekek-kekek.


" Dah...ayang tibai jer, huhuh!! ;p kata aku. Pastu laki aku tanya lagi, "LV ape panjangnyer?"


" Louis Vuitton lah! " kembang je idung aku jawab, yang tu memang tau sebab mak aku minat giler ngan brand tuh. Pastu laki aku tanya lagi, cis...tak pueh ati nampak, hahaha!!


" D&G apa panjangnyer? Mesti ayang tak tau, ekekeke!" laki aku sengih-sengih


"Dolce & Gabbana lah! Nenek orang pon leh jawab, hahhaha!!!" kata aku. Pastu aku cakap kat laki aku, " Ayang paling suka yang satu nih. Dah.... buat berbelit lidah, bagi nama baru kat dia"


Laki aku jawab " Ape? Sape?"


Aku jawab, " Arnold Susah-nak-eja = Arnold Schwarzenegger!" ekekeke!! Kami gelak! :)


credit 2 google :)
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014