Tuesday, 23 February 2010

MARI MENGENAL BRAND VERSI AKU

Satu petang aku tengah tengok tv, laki aku tengah baca majalah. Tetiba laki aku cakap, " Cuba ayang sebut nih" laki aku tunjuk 1 perkataan.

" Erk...Tag Heuter kot..." aku main belasah. Laki aku gelak bahak-bahak. Cisss...memang aku tau aku salah sebut, main belasah jerk, ekekkek!!!


" Hoh! Darak sungguh la mama kamu ni amanda, mana datang T ntah! Tag Heur lah" laki aku kata sambil gelak kekek-kekek.


" Dah...ayang tibai jer, huhuh!! ;p kata aku. Pastu laki aku tanya lagi, "LV ape panjangnyer?"


" Louis Vuitton lah! " kembang je idung aku jawab, yang tu memang tau sebab mak aku minat giler ngan brand tuh. Pastu laki aku tanya lagi, cis...tak pueh ati nampak, hahaha!!


" D&G apa panjangnyer? Mesti ayang tak tau, ekekeke!" laki aku sengih-sengih


"Dolce & Gabbana lah! Nenek orang pon leh jawab, hahhaha!!!" kata aku. Pastu aku cakap kat laki aku, " Ayang paling suka yang satu nih. Dah.... buat berbelit lidah, bagi nama baru kat dia"


Laki aku jawab " Ape? Sape?"


Aku jawab, " Arnold Susah-nak-eja = Arnold Schwarzenegger!" ekekeke!! Kami gelak! :)


credit 2 google :)

17 comments:

  1. ahahaha...izah pun berbelit nk sebut arnold susah nak eja! :P

    ReplyDelete
  2. hahahaa..lawan jgn xlawan..ekeek:p

    ReplyDelete
  3. hahaha..lawak tul korang berdua ni..tapi takpe..itu le gurau senda antara suami isteri...hehehehe...

    ReplyDelete
  4. wahahaha... mmg susah nak eja pun...

    ReplyDelete
  5. haha..so kalau nk elak salah sebut, xyah sebut keh3x

    ReplyDelete
  6. hahahah:)) same lah.. berbelit lidah kalu nak sebut nama arnold tu..

    ReplyDelete
  7. ehehehehe.. terhibur lak ati bace nie..

    ReplyDelete
  8. ct pun slalu lawan2 cam ni tp my hubby slalu sebut ikut suka dia ja..

    ReplyDelete
  9. hahaha.. betul la ssh nak eja... hik3x..

    ReplyDelete
  10. kniedz - tu la, maleh sebut, susah bebeno :)

    ReplyDelete
  11. haha gurau senda ngn husband! comelnye..
    xblh bla la nk sebut name arnold 2

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014