Monday, 8 February 2010

VIDEO ZIZAN NIN TERPEGANG BUAH DADA FAUZIAH NAWI

Disebabkan ke tak best-an aku hari, aku cuba la nak gelak-gelak. Kasi ceria sikit, mane leh tak best-tak best ni beb, ahakxzz!! :)


Awiehhh!! Laju je korang yek tengok tajuk terpegang buah dada, laju je, ehehhe!! Biasa la tu, takpe-takpe, dimaafkan, ehehe!! Seperti yang dijanjikan, meh la kite layan video yang konon-konon nak best neh, ahaha!! Kalo tak best jangan la marah aku, cayangi lah daku, ekeke!!!




8 comments:

  1. Oh cerita ni. Dah pernah tengok. Alert ek anda. Hehe ~

    ReplyDelete
  2. kakaka aku penah tgk sebelum ni.. yelah FN tu bdn lg besar dr zizan.. tak cukup 1 pemeluk :-p

    ReplyDelete
  3. hu...wa....ada nengok kat tv...

    ReplyDelete
  4. hahhahaa..ter kan...tetek mak mak...redha jer la...

    ReplyDelete
  5. haha..x sengaja..blh dimaafkan..hehe..

    ReplyDelete
  6. eheheheheee.. cam x caya pon ader.. tp zizan memg terpegang tu kan!.. yg fauziah nawi pon cam x kisah jer.. x terkejut pon dier.. jd x sengaja la tu kan!..

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014