Thursday, 25 February 2010

MAAF! AKU LAMBAT HARI NI


Cam tak caya je aku post entry lambat hari ni, percayalah! Memang lambat pon! Saat aku menaip nih, mata ku merah berair, hidung meleleh (hidung meleleh?? hingus lah), tekak perit yang amat dan perut berkeroncong (yang ni memang wajib). Aku bukan ketagih ecstacy (betul ke eja?) atau tagih ubat kuda tapi.... aku demam T_T



Semalam aku sempat post 1 entry dari opis, lepas tu tengah hari aku balik rumah, demam makin teruk. Malam tadi aku ting tong telan segala ubat, gara-gara nak baik cepat sebab hari jumaat aku nak balik ke besut. Tak sedap dowh jalan demam-demam. Aku berusaha nak baik nih, hehehhe!! Mujur semalam aku terus balik umah mak aku, aku ting tong pon boleh gak mak aku tolong tengokkan anak aku. Laki aku keje malam. Thanxx umi cayang.



Hari ni aku mc. Rasa dah ok sikit dari semalam walaupon hidung masih berair dan dot dot dot. Entah ape yang dot dot dot aku pon tak tau, ape yang aku merepek nih, ahahahha!!! Jangan marah arr... :)



Malam ni aku nak siap beg, heheheh!!! (Gelak yang best nak g berjalan). Good bye babeh! Cewah! :)
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014