Friday, 12 February 2010

BILA LELAKI DICABUL


Bila lelaki dicabul, dipeluk, diraba. Menangis. Menangis saja yang mampu. Tambahan bila perempuan yang cabul lelaki, lelaki itu hanya mampu merelakan sambil menitiskan air mata. Mak!!!! Tolong!!! Arrghhh....hanya mampu menjerit dalam hati! Tidak!! mengapakah aku?? Mengapakah aku yang diperlakukan sebegini rupa?? janganlah meng-apa-apa kan teruna ku(teruna ke? ehehe!!) Teruna la beb! ;p


*
*
*
*
*
*
*
*
*





"Cepat nak bagi aku raba, peluk, cium ko tak? Belasah kang!"

"Jangan lah....tolong, aku teruna lagi.."






"Mantaplah u ni! wow!"





" Tolong...aku merayu..jangan buat macam ni, makkkk!!!!"




(yang ni takleh buat dialog, aku tak tahan tengok muka budak laki tu, ahahahaha!!!!)





"Muuuahhh!!!! Dapat pon cium! ehehe!!"


:)


psstt...perempuan lebih ganas dari lelaki sekarang ni yek :)

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014