Thursday, 18 February 2010

AKIBAT TER"OVER" TEGAR


Hari ni aku takmo ke ofis. Aikk?? Suke hati aku la, ehehhe!! Ye... opis tu bos aku punya, bukan aku yang punya, so suke hati aku nak buat pe, sebab kalo menjadi bos kene susah hati nak menjaga opis, cukup...cukup...cukup...takmo taip perkataan opis lagi :)


Nikmatnya duduk rumah ni, bangun-bangun layan blog dulu, lapoo la pulak....Nak bersilat kat dapo cam awal je lagi (<--ayat permulaan malas masak! ;p) Selongkar dapo...arrr...de roti, nak buat roti bakar makan ngan telur separuh masak lah, sedap gak, lama giler tak makan menu ala-ala orang kaya ni (patut orang kaya banyak mati sakit jantung, banyak makan telor! macam drama melayu pulak, ahahah!!)


Telur dah siap, bakar roti pulak. Eh, aku lupe nak bukak geng blogger lah tadi. Bukak....lepak blog orang lain, beshh..beshh :) Tetibe bunyi "Klikkk..."


Eh, roti aku lah! Lupe pulak. Wah...pagi ni aku dapat cik hitam manis berkilat gitew!



Tengok! Ni lah akibat ter'over' tegar berblogging, wakakak!!!


Aku buat baru la...nanti tak jadi pulak menu ala-ala orang kaya aku tuh ;p

Siap pon! :) Makan dulu ek, eheheh!! :)
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014