Thursday, 4 February 2010

SMART WAY OF WORKING


Kadang keje kat pejabat ni penat gak, dengan kerenah bos yg menyakitkan abdomen, oh...tidak! Cepat-cepat perah otak nak bagi alasan pe kalo tak datang opis, ish...mc dah sebakul, AL nak kene simpan skit...nanti nak g jenjalan, huhuhuu!!! Wah! tetiba datang idea yang sangat bestt gitew, cam pic kat bawah nih, eheheh!!


HOW TO SURVIVE A DAY AT OFFICE

Lor...kalo macam kat atas nih, bosan lah hidup! Slow jer...eheheh!!





HOW TO SURVIVE THE DAY AT THE OFFICE (VERSION 2 = SMART WAY!)

Hehehe!! yang nih aku suka! :)

4 comments:

  1. good idea..no 2 is the smartest

    ReplyDelete
  2. version 2 lebih besh!!
    hahaha...
    virus da berlambak da..
    ekeke..

    ReplyDelete
  3. hahaha siot betul. dh tu xde pc nk buat ape plak. hahahahah

    ReplyDelete
  4. kalo dh download virus tak le la baca blog waktu keje hehehehe

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014