Wednesday, 10 February 2010

SEBELUM OPERASI KELAMIN






















MySpace



Moral: Jangan tidurin sembarangan cewek!! Wah...apsal aku pon terikut sleng indon?!? Ahakxx!

43 comments:

  1. actually xbeberape nk phm ...
    tp after ulangtayang bru phm...
    klako+geli pon ade gak entry ni...

    ReplyDelete
  2. pagi2 hajar dah ketawa baca n3 ieda ni... hahaha...

    ReplyDelete
  3. muahahahha..

    pandai jer ieda wat dialog utk dirg ekk!.. heh3x..

    ReplyDelete
  4. hahaha...tu arr sape soh main hentam je kan :)

    ReplyDelete
  5. hehehehe pandai muka mcm korea ni cakap bahasa indonesia hehehe

    ReplyDelete
  6. hahahahahaha... lawak gile.. tegelak sorang2 lam ofis cam orag gile ni... hahahahahahaahha!!!!

    ReplyDelete
  7. kakaka lawak tul..padan muko tak pasal2 je...

    ReplyDelete
  8. ko ni ada jer idea nak bagi orang gelak..hahahja

    ReplyDelete
  9. haha! baru betul cengginieh :P

    ReplyDelete
  10. hahhahahha kelakar2... memang gelak guling2 nih.. nasib sorang kat opis.. :P

    ReplyDelete
  11. haha, nice 1. sgt geli laki dgn pondan ni. kompom laki tu muntah darah 7 hari 7 malam.

    ReplyDelete
  12. hahaha.. padan muka.. wek2.. tu laaa.. tdo sesama jenis.. :p

    ReplyDelete
  13. hehe..macam2 lor citer eida ni..mana korek taktau! hikhik..

    psst... eida parcel dah sampai, thanks ye..manyak..comei2x..tq3x.. ^_^

    ReplyDelete
  14. KELAKAR...ESPECIALLY KALO TGOK REAKSI MUKA MAMAT TU..AHAHA

    ReplyDelete
  15. ahhhhhahaha.. bllg suka.. ilyke =)

    ReplyDelete
  16. hehehheh saboooor jer lahhh ..

    ReplyDelete
  17. eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee geli .. larikss!!

    ReplyDelete
  18. hahaha..sengal giler lawak nih!! :D

    ReplyDelete
  19. ena - bukan ieda buat, copy paste je ni, ahahha!!

    ReplyDelete
  20. didi - wakakak!! tu yang aku nak gelak tuh ;p

    ReplyDelete
  21. ghumau - salam :) datang2 la lagi :)

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014