Tuesday, 2 February 2010

OH! ROMANTIKNYA!



"Oh! Romantiknya dia!"

Sape sini suka kekasihnya romantik? Sila angkat tangan.


Ishh..takyah angkat tangan, bachin ketiak korang, hehhe!! Sesetengah perempuan suka pada lelaki yang romantik dan lelaki berusaha nak menjadi seorang yang romantik. Ape maksud romantik?? Eee...aku pon tak kuase nak selak-selak kamus nak cari maksudnya. Kekadang bley tau kan romantik tu macamane, eh...yeke, aku tak tau pon! ahaha!! Aku tak tau menilai ape itu romantik! Lah...laki tak romantik pon aku tak kisah! Ngee... :)


Sesetengah perempuan mengharapkan keromantikan dari pasanganye, kalo tak mula la...
"Ee... u ni tak romantik langsung! Tengok couple tu, diorang...bla..bla..." yang ko lelaki tadah telinga aje lah yek! ahahaha!! Lainlah kalo ko sememangnyer romantik, puitis, mat bunga, kaki pengayat kira hebat lah ek..eheheh!!


Ada setengah orang pada mereka romantik tu macam bagi bunga sebakul, makan malam bawah cahaya bulan (cicak jatuh dlm pinggan pon kata sedap giler!), menyanyi pegang gitar ditepi pantai (mcm akil hai ngan wahida tu...), buat konon-konon "suprise!!"(yang gegirl tu konon-konon oh! terharunya i...padahal leh baca dah...ngeh...ngeh...) dan seangkatan dengannyer.


Ada member aku pulak cakap " Romantik ni cakap dengan lemah lembut sambil pegang tangan, caring, cakap dengan penuh mengasyikkan (aiseh! menggebu2 la napsu korang ek, eheh!). Romantik ni jugak berkait ngan insan sentimental...bukan sakit mental. Perlakuan romantik lain gak cam ko sanggup naik bas 8jam ke Johor jumpe kekasih ko, itu pon kalo ko dok kat utara. Cukup..cukup..cukup...


Kadang bukan perempuan je harap boypren/suami dia romantik, ada juga sesetengah lelaki suka pasangannye yang romantik. So kalo rase-rase pasangan ko ke arah tu, silalah cuba-cuba beromantika ya wahai kaum hawa, takkan la harapkan kaum adam jer, kasi "suprise" le sikit kat dorang nih! ehehhe!! Tip-tips nak beromantik?? Aku takde, sila lah rujuk pada pakar perubatan yang berkaitan yek! Heeehehe!!



AMARAN: Ini bukan romantik! Ini gersang namanyer...eheheh!! "I love u...(but I tipu)
(ckap dlm hati) ehehe!! Jangan lakukan aksi ini di tepi jalan yek!


* thanxx 2 google..:)


Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014