Tuesday 20 April 2010

ANAK AKU JADI BOS PULAK

Hari Khamis lepas, aku terpaksa bawa Amanda ke office. Memula aku cam malas je g office. Memang malas dan tak jadi pegi, pastu officemate aku mesej, suh datang gak, bawak Amanda sebab diorang nak main ngan Amanda. Cis........hahhaha!!! Lagi pon bos aku takde, kalo amik cuti pon cam rugi jer cuti aku, hehhee!!







Naurah, ko tanya kan, dia tak kaco ke?...Ya ampunn....memang kacau, hehhehe!!! Tapi nak buat camne, nasib baik baik bos aku takde, leh jugak main kejar-kejar, ngeee :)





Petang tu baru Amanda demam, terlebih main aci kejar ngan mama le tu, huhuhu!!! :)

15 comments:

  1. alahai...
    ena sejak kije kat gomen nie tak pernah lagik bawa anak2 mai opis..
    kalo dulu..rajin gak la mae tempat kije lamer..

    comei la amanda tu. gewaaammmm la.. :)

    ReplyDelete
  2. semoga cepat sembuh ye amanda yang tomei....dah besaq leh jadi lady boss k

    ReplyDelete
  3. klau kat ofis aku even takde bos pun mmg x blh... ada cctv :(

    ReplyDelete
  4. teringat ak ms kecik2 dlu....ikut abah ak gi keje......hahaha

    ReplyDelete
  5. hikhik..sesekali dpt bermaharajalela kt opis mamanya! best wooo amanda ye..ayep lum laeii..!

    ReplyDelete
  6. oh amanda dh sihat lom...dh jd bos yeee

    ReplyDelete
  7. ok baru nk tanya apekehal merah sgt ni? feeling redmummy ke? tp dh nmpk jawapan kt bwh tu. mcm nk ckp 'huh' je ni

    ReplyDelete
  8. Amboi merahnya makngah.. alalala tomei2 nye Amanda...

    ReplyDelete
  9. salam

    biasalah tu.. budak kecik.. hehe

    ReplyDelete
  10. anak akak dah sihat ker?
    mcm dah ok tu,main2..

    ReplyDelete
  11. uuiiittt... amanda ikut mamanyer g opis yer..

    rajinnyer amanda tolong mama wat kejer... :)

    ReplyDelete
  12. comel sungguh amanda..sama la ngan nick auntie..auntie???/sila pengsannn...

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014