Tuesday, 20 April 2010

ANAK AKU JADI BOS PULAK

Hari Khamis lepas, aku terpaksa bawa Amanda ke office. Memula aku cam malas je g office. Memang malas dan tak jadi pegi, pastu officemate aku mesej, suh datang gak, bawak Amanda sebab diorang nak main ngan Amanda. Cis........hahhaha!!! Lagi pon bos aku takde, kalo amik cuti pon cam rugi jer cuti aku, hehhee!!







Naurah, ko tanya kan, dia tak kaco ke?...Ya ampunn....memang kacau, hehhehe!!! Tapi nak buat camne, nasib baik baik bos aku takde, leh jugak main kejar-kejar, ngeee :)





Petang tu baru Amanda demam, terlebih main aci kejar ngan mama le tu, huhuhu!!! :)
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014