Thursday 22 April 2010

RASA MACAM KESIAN PULAK TENGOK TIAP-TIAP JUMAAT PACAK DEPAN PINTU OPIS.


Hari ni aku tak kerja, MC. Bawak anak aku pegi klinik lagi, Dah seminggu demam on/off...susah hati aku, malam pon tido-tido ayam je. Semoga anak aku sembuh cepat, kesian aku tengok..



Dah le, takmo citer pasal demam, kang aku sedih, huhuhu! Ni...kat opis aku ni setiap pagi Jumaat, mesti ada sales girl dari Yakult datang menjual. Masuk minggu ni dah kali ke-4, kesian pulak aku tengok, hiksss :)
Justify Full


"Akak, ada mau beli Yakult tak pagi ni?" Amoi comei tanya aku.
" Tak pe la, hehhehe!" kata aku
" Baik, terima kasih, jumpa lagi minggu depan," amoi bagi senyuman masham dia, huhuhu!!



Camtu le dialog sama tiap-tiap minggu, tapi rasa cam nak ubah je dialog tu esok. Hahahaha!!! Saya mau!!! Rasa cam tak sampai hati kalo menolak orang jual barang. Kadang kalo orang datang nak jual barang, kalo aku takmo, mesti aku cakap tak tengok muka dia. Bukan pe, takut dia buat muka sedih aku tak beli barang yang dijual, hikssss!!!! :)



Dah....jangan korang nak jual barang kat aku pulak! Hahahaha! ;p

17 comments:

  1. bestnya.. nape kat opis saya takde org datang ekk.. kalo ada mesti saya beli

    ReplyDelete
  2. senyuman mashammm nye ieda.. hehe..

    ReplyDelete
  3. order bnyk2 pastu pos ke izah di putrajaya nih 3 kotak! eheheheheheh :D

    ReplyDelete
  4. siap bgtau jumpa minggu depan tu hehehehe

    ReplyDelete
  5. lorr amanda demam ke beb...sian amanda ...semoga amanda cepat sembuh k...insya-allah...

    hahaha baik betoi hati ko kan..klu aku..klu skali aku cakap tanak..sampai sudah la aku tanak..hahahaha keji kan perangai aku..

    ReplyDelete
  6. oo kat KL sudah ada Yakult lady? ingatkan kat jepun je ada..baguslah tu..mmg depa dah dilatih macam tu..tiada paksaan tapi kalau hari2 datang timbul minat dan rasa ingin minum benda alah tu..sampai pernah uncle order sebulan sekali hahaha

    ReplyDelete
  7. good share sahabatku...semangat selalu...sebagai sarana silaturahim, saya sudah pasang link blog kamu di blog saya..di blogroll "sahabat-sahabatku di malaysia" disidebar kanan dibawah follower....tukaran link ya sebagai sarana persahabatan atar blogger..terima kasih...

    ReplyDelete
  8. bagusla..tengok benda jgak apa yg diorang jual..ikut keperluan ke atau kehendak...sendiri pikir.

    ReplyDelete
  9. Kak saya mau jual Vitagen...mau??


    ekekeke

    ReplyDelete
  10. aku selalu beli nutrigen jek

    ReplyDelete
  11. sedap per yakult..aku suka

    ReplyDelete
  12. kat sini bukan yakult.. tapi vitagen... hehehehehhe... kekadang tak beli serba salah...

    ReplyDelete
  13. kasih seorang ibu,,, pengorbanan tu kak

    ReplyDelete
  14. sama lah kita.. kadang beli sebab kesian, tp pastu tak tahu nak wat pa benda yg dah dibeli tu..ekekeke

    ReplyDelete
  15. kat ofis hubby aku pun ada gak jual yakult ni.. tapi malangnya Aqil tak suka lak.. masam sgt kot..

    ReplyDelete
  16. kadang2 org datang jual cm nie yang malas nak layan nie :D

    http://nomborsebelas.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. salam ieda..
    simpati..moga anak cepat sembuh
    kasih sayang ibu bawa ke syurga
    samalah kita masa kecil dulu..now is our time..

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014