Thursday 8 April 2010

AZIZ M OSMAN BERCINTA LAGI, GADIS 21 TAHUN JADI PILIHAN


KUALA LUMPUR, 8 April — Kegagalan dalam perkahwinan terdahulu, tidak melunturkan semangat pengarah filem Aziz M. Osman untuk mencari cinta baru.

Selepas perkahwinan ketiganya dengan seorang guru agama berakhir dengan kontroversi, pengarah berusia 48 tahun ini bakal bertemu jodoh pula dengan gadis 21 tahun.

Aziz bakal menamatkan zaman duda dengan Puteri Sarbainun Lokman (gambar) atau Puteri Lily pada Jun depan.

Pasangan berkenaan akan mengikat tali pertunangan pada 18 April ini.

“Biarpun bakal isteri saya muda setahun daripada anak sulung saya, Puteri Nurul Fateha, namun dia sangat matang dalam banyak aspek.

“Saya sangat bersyukur dan gembira kerana dia (Puteri Lily) boleh menerima bukan saja saya tetapi juga anak saya seramai enam orang,” kata beliau dipetik Utusan Malaysia hari ini.

Puteri Lily juga seorang pelakon.

Aziz dipetik berkata pada awalnya hasrat beliau untuk berkahwin kali keempat ditentang oleh ibunya, seniwati Afida Es.

Menurut Aziz, ibunya menentang keputusannya itu kerana bimbang bakal menantunya tidak dapat menerima kehadiran cucu-cucunya.

“Saya faham perasaan bonda (panggilan buat ibunya) yang sangat mengambil berat tentang saya dan juga cucu-cucunya.

“Mujur tidak lama selepas itu, bonda dapat menerima hakikat yang saya dan Puteri Lily saling menyayangi antara satu sama lain,” kata Aziz lagi.

“Pertama kali mata duda ‘gatal’ ini terpandang Puteri Lily, bagai ada kuasa besi berani yang menarik saya.

“Setiap kali berehat untuk babak berikutnya saya sentiasa mencuri pandang ke arah Puteri Lily walaupun dia tidak memandang saya,” kata Aziz lagi. — Oh!Bulan

12 comments:

  1. huhu..dunia artis..camna gaya si anak memanggil maknya sedangkan anak lebih tua dr si anak..huhu..

    ReplyDelete
  2. makk aih, betul ka? hahhaha

    ReplyDelete
  3. kalau nak pucuk muda tu macam2 la alasan...

    ReplyDelete
  4. ekekekek.. camne lah anak yg sulung di anak berhadapan dengan mak tiri yg setahun je tua dr dia

    ReplyDelete
  5. ekekekek.. camne lah anak yg sulung di anak berhadapan dengan mak tiri yg setahun je tua dr dia

    ReplyDelete
  6. euwww..camane budak 21 tahun matured???

    ReplyDelete
  7. hadoi....usia bkn penghalang.....hahahaha

    ReplyDelete
  8. hahaha..boleh menerima anak2?? takpe kite tengok nanti..agaknye diri sendiri pon tak terurus kot.

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014