Friday 23 April 2010

SAYA MAU TEMBAK BLOGGER BERJARI LANUN


Hahahaha!! Itu bukan ayat yang marah, itu juga bukan ayat aku bertukar menjadi hijau. Itu ayat aku akan bertukar menjadi purple, yeahhh Barney! I love u, U love me, we are happy family...bla..bla..bla..




Lanun disini tidak bermaksud cetak rompak a.k.a pirate, juga bukan En. Lanun Sepet (jangan main-main, dia kawan aku arr...cewah! heheh!), kerana Lanun Sepet baik dan berbudi pekerti, hiksss...skema ayat aku, hahhaha!!! Blogger berjari lanun kadang menyakitkan hati aku, kadang aku buat tak tau je, tapi itu kadang arr...tahun lepas punya citer. Entah kenapa baru sekarang aku nak ber-kadang menaip benda yang ape kejadahnyer aku tengah menaip ni haa??? hahahahha!!!



Oh! Berhenti sekejap dari merapu. Pendek kata, aku ada menerima komen yang menyakitkan hati tahun lepas, tak tau ape masalah dia ngan blog aku ni, hahahha!! Kesian dia sakit hati ngan blog aku, huhuhuh!! Setiap entry aku mesti dia komen macam tak puas hati, ada bau-bau kentut jeles gitew, aku cerita pasal anak aku pon dia komen cam tak puas hati, aku gelak je baca, siap approved komen dia lagi, biarkan.... Lama-lama dia senyap sudah sampai sekarang dia tak komen dah.



Hahahahaha!! Sape menang skang? Yahooo (dibaca dengan nada melodi tau! :)) Itu la...suka sangat kan buat ayat cam tak puas hati, tapi aku relax je...mesti ko lagi sakit hati kan, hahahha!! Eh, ntah2 skang ko tengah baca lagi ni, hehehe!!! Ececece....nak komen lagi ke? Hahahah!!!



Ala....tapi pompuan tu lama dah tak komen kat blog aku ni, ade la kat setahun jugak. May b waktu tu aku baru nak berblogging, macam vodoh-vodoh skit la...biasa la, newbie...takkan nak terus hebat kot...



Tapi yang aku tau....aku sayang semua member blogger aku!!! Cuma tak berkesempatan nak berjumpa korang semua, al-maklum aku dok Ipoh nak ke KL tu kena plan dulu, ngan anak kecik dan encik Hubby bam-bam aku yang terchenta, wakakaka!


5 comments:

  1. salam,

    ieda kat ipoh rupanya..area mana ek? selalu tak pi main kat padang polo tu? :)

    ReplyDelete
  2. Tu thn lepas nyer komen, thn ni ada komen yg menyakitkan tak? Apalah yg dengki sgt tu.

    Rumah baru lah...merah mata hitamku...ahaks...

    Snickers & innity utk ko. Huhuhuhu...aku tak bley jerit kat shoutbox ko dah, sbb dah kenak block...uuwwaaaaa...kejam..kejam..

    ReplyDelete
  3. turun KL jangan lupa jumpa aku jugak taw... :)

    ReplyDelete
  4. haih..buleh pulak bukak commt box ni, baru nak marah..hehe..

    lama2..orang cenggitu pun berlalu pergi ye eida, huhu..best..eida monang! :p

    *tu la ramai blogger area KL ni ye.. :)

    ReplyDelete
  5. he3.. nama ku ada dalam post akak..
    kire popular gak tu..
    tq3..yap syg sumua rakan blogger..

    owh pmpn tu dah brenti blogging kot kak, dah cek blog dier?


    2,3hari bz... xbpe dan nak jalan2 blog.

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014