Wednesday 28 April 2010

JOM TUKAR-TUKAR BANNER :)







Hikssss!!! Blog ni dah ada banner, hehehhe!! Tetiba dengan hidung yang kembang ini terasa vonggey..vonggey...thanxx to Azfar buat lencana ni tapi akak tukar jadikan banner. Aku malas nak mengedit so amik je lencana yang Azfar buat jadikan banner, pandai kan aku *wink*wink* :) wakakaka!!!Justify Full




Dengan ini saya mengishtiharkan perang!!! Perang tukar banner sesama blogger. Senang aku nak berjongging dan buat aksi menembak ke blog korang, hehehhe!!! :) Sesape yang takde banner jangan risau...akan aku jenguk jugak blog korang seperti biasa...wokeyyyhh :)




Coding banner ada kat sebelah kanan tu ye... Ada setengah yang aku dah tepek banner diorang kat blog ni, so kalau sesape berminat nak tukar2 banner, komen di entry ini or kotak menjerit ditepi sinunnnn :)

15 comments:

  1. hrumm...sy pun ada gak...jom kita tukar2.. ;)

    ReplyDelete
  2. wahhh.. chumil.. camne nak buat ekkk..

    ReplyDelete
  3. a'alah.. nak minta tolong juga dia ari tu.. tapi lom berkesempatan lagi..

    macam mana ek nak buat kod tu keluar kat belah bawah tu?? nanti;ah akau aku ek? TQ

    ReplyDelete
  4. ala... mana ada banner...

    ReplyDelete
  5. kat cni ada banner nak tukar gak www.idealogyc.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. alamakkk..xde banner la cemanee..nak sow azfar buatkan bley lg kee.huhuhu~

    ReplyDelete
  7. wah..best nyer..umie dah tepek dah banner ni kat blog umie..nanti umie try nak wat banner sendiri gak la...

    ReplyDelete
  8. ala lum ade lg... huhuhu...

    ReplyDelete
  9. hakakkkkk! saya pun ada jugakkk! nak tukar? nak? nak? saya tak ada link khas utk tukar banner. tapi, tapi akak funya fasal, saya letak banner akak kat m/s depannn! hokeyy tak kak? hakakk hamik la banner saya kat m/s depan tu jugakkk! ;D

    ReplyDelete
  10. Aku pon ada gak (^_^). Ieda, mcm mana ko buat kotak tu?

    ReplyDelete
  11. wahhhhhhhhhhhh
    santekkkkkkkkkk..

    nak jugak nak jugakk..
    jakun kan ena nie.. heheh

    ReplyDelete
  12. Ieda Al-Habsyi, sy dah buh banner anda kat sidebar blog sy..plz add mine?

    Laptop.ez

    ReplyDelete
  13. jom tukar banner suka sama suka

    http://www.ilhampermata.com.my/tukar-tukar-banner-html

    ReplyDelete
  14. x de banner lagi...tapi tak tau nak wat camne...

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014