Wednesday, 28 April 2010

JOM TUKAR-TUKAR BANNER :)







Hikssss!!! Blog ni dah ada banner, hehehhe!! Tetiba dengan hidung yang kembang ini terasa vonggey..vonggey...thanxx to Azfar buat lencana ni tapi akak tukar jadikan banner. Aku malas nak mengedit so amik je lencana yang Azfar buat jadikan banner, pandai kan aku *wink*wink* :) wakakaka!!!Justify Full




Dengan ini saya mengishtiharkan perang!!! Perang tukar banner sesama blogger. Senang aku nak berjongging dan buat aksi menembak ke blog korang, hehehhe!!! :) Sesape yang takde banner jangan risau...akan aku jenguk jugak blog korang seperti biasa...wokeyyyhh :)




Coding banner ada kat sebelah kanan tu ye... Ada setengah yang aku dah tepek banner diorang kat blog ni, so kalau sesape berminat nak tukar2 banner, komen di entry ini or kotak menjerit ditepi sinunnnn :)
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014