Monday 12 April 2010

SEGMEN BARU : JELAJAH BLOG IBU


BEN ASHAARI


Al-kisah....taibbbb....maka tersebutlah kisah....taibbbb...Saya dengan malu-malu + alim kucing cuba melayak diriku yang separa comot ini dalam top 5 IBU, hehehhe!!! Ok..ok, aku memang follow blog Bro Ben Ashaari, memang aku selalu menyinggah sebab selalu Bro Ben akan up date dan ada saja new and fresh entry kat blog beliau. Dan setelah 2 hari aku bertapa kat umah, dan aku tak bukak blog sebab melayan Amanda, pagi ni baru aku perasan, ada segmen baru kat blog beliau : JELAJAH BLOG IBU MUDA melalui member blog yang mesra ENA


t & c :

  • Header blog Ben Ashaari - sudah tersergam macho di atas, hehehe!! :)
  • Linkkan ke entry INI
  • Ceritakan serba sedikit mengenai blog anda
Mula berblogging pada Disember 2008, waktu tengah mengandung. Konon nak buat blog tu khas untuk anak tapiiii lama-lama aku menaip dah ke lautan pasifik, mulalah aku menconteng segala merepekmerapumeraban aku dalam blog ini, hehehehe!!! Saya mula mabuk berblogging sebab dapat ramai kawan tak kira tua, muda, ibu-ibu, bapak-bapak, adik2 yang comel dan saya sayangkan kamooo semua, yeahhh! Eh, dah macam ucapan Anugerah Facebook pulak, miahahah!! Sekian, terimalah kasih ku :) I ♥ blogging!
  • Dari mana tau segmen jelajah ibu ni? - dari member blogger, ENA

Toing....toinggg...nak g makan jap, ngeee :)

14 comments:

  1. heheheh..

    harus nyer en. Ben kiter tepek nanti kat blog dier tu ieda.. :P

    ReplyDelete
  2. Hari Ini Dalam Sejarah! sama pulak n3 kita hari ni eida..ekeke..

    selamat diterjah! ^_^

    ReplyDelete
  3. good luck ye ieda...!
    izan pun baru je up entry en Ben hari ni...Top 5 IBU yay!

    ReplyDelete
  4. suke bce blog ibu-ibu tua ni..ops..haha..ibu muda..byk info tau!..suke blogwalking kt blog org da kawen n de anak..

    ReplyDelete
  5. hehehe.. ramai jugak buat entry ni kan... jom kita meriahkan jelajah ben ni.. hehehehe

    ReplyDelete
  6. aku mmg suka baca blog ibu2..lagi2 kalau citer bab gi bercuti ngan anak2,info2 macam2la..

    ReplyDelete
  7. ramai gak yg haku singgah blog wat entry jelajah ben nie...haku pon mcm berminat tapi tunggulahh dolu..hikss

    ReplyDelete
  8. hisk... nak ke tidak nih...
    :-)

    ReplyDelete
  9. ya.. ben memang baik hati! kalau tak... ku tak kenal la korang nih..
    ya.. kita pun mulakan jelajah jugak sesama kita...

    Suka giler bila di review olehnya

    heheh

    salam kenal..

    ReplyDelete
  10. salam
    ermm nak terjah jugale.. ops!! jelajah.. hehe

    ReplyDelete
  11. jelajah dr blog en.ben!hehe..
    salam kenal..

    ReplyDelete
  12. Salam ieda,

    akhirnya tibe mase ieda punyer blog pulak dijelajah oleh en. ben .. hehehe..

    Tahniah!!..

    ReplyDelete
  13. eh, dah kenallah..dah jd 4lower pon..nge~~
    lupela ieda..

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014