Friday 2 April 2010

DIN BERAMBOI KESAYANGAN KU TELAH PERGI SELAMANYA....


Al-Fatihah.....


Sedih...Ya....teramat sedih saat ini, dalam kereta nak ke ofis tadi, dengar radio....Din Beramboi telah pulang ke rahmatullah. Aku menangis...ye, menangis....mujur aku tak drive pagi ni, aku pergi kerja ngan papa,papa pon senyap je tengok anak dia sorang ni menangis...



Aku memang minat giler kat Din Beramboi, dari dulu memula aku tengok dia, masa tu aku sekolah menengah lagi, rancangan Raja Lawak pon aku tak pernah miss sebab nak tengok Din Beramboi je, bukan nyer aku nak tengok sangat peserta tu, aku nak tengok Bro Din Beramboi je.



Kalau korang baca Oh!Artis, Din beramboi ada menyatakan rasa tanda-tanda ajalnya melalui twitter beliau.....Sila lah ke Oh!Artis....



Al-Fatihah....

11 comments:

  1. Al-fatihah buat arwah..

    tumpang bersedih jugak..moga rohnya dicucuri rahmat!

    ReplyDelete
  2. Al fatihah buat arwah. :(

    ReplyDelete
  3. betol kak.. sedey..
    skrg smue yg best2 dh pegi meninggalkan kite wt slame-lamenye.. al-fatihah tuk arwah.. moge rohnye dicucuri rahmat

    ReplyDelete
  4. alfatihah...

    maybe tu tanda Allah syg dia , tak mau dia lebih lama lagi dlm dunia hiburan ni kan...wallahua'lam

    ReplyDelete
  5. sedih jugak
    suka die dalam spontan
    huhuhu
    lawak die mmg lain dari lain
    ;(

    ReplyDelete
  6. moga rohnyee di cucuri rahmat..

    ReplyDelete
  7. AL-FATIHAH...semoga rohnya dicucuri rahmat-NYA.

    ReplyDelete
  8. Al-Fatihah buat beliau dan Takziah buat seluruh ahlikeluarganya...

    ReplyDelete
  9. al-fatihah.terasa benar pemergiannya..

    ReplyDelete
  10. salam..
    alfatihah buat arwah...

    ReplyDelete
  11. Hey, something is wrong with your site in Opera, you should check into it.

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014