Thursday, 1 April 2010

COCKROACHES HATERS CLUB / KELAB BENCI LIPAS

Hahahahaha!!!!

Bagi aku gelak dulu

Haahhahahaha!!!!


Semalam aku bukak fesbuk, nampak ada member aku join kelab ni, aku nampak terus gelak, miahahaha!! Bukan gelak keji ek, ni gelak sebab aku teringat lipas tersangkut kat baju kelawar aku, melolong la aku kegelian :) Kaki lipas tu macam tajam-tajam kan, tu yang tersangkut kat baju kelawar aku, ape lagi.... Lipas VS kelawar lah jawabnyer, miahahaha!



Eh, sape kata aku tak join, wajib menyibukkan diri join tau, Kelab Cap Kipas Udang Susah Mati Benci Lipas! wa...panjang gitew, heheheh!!



Kecian pon de ngan lipas tu, tapi kalo ada Kelab Benci Cicak, kompom aku Bendahari nya, lagi aku benci Cicak! Lastik dia!! Yeahhh :)
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014