Friday 23 April 2010

KENA DERA. ADA SESAPE LAGI NAK DERA AKU? HEHEHE!


Kamu memang suka dera akak ek...ekekek!! Kali ni yang dera aku bdk_SkemA, takpe...aku tak report teledera ko dera aku, hahhaa!! Asal banyak bebeno soalan ko ni, aku ni dah lama tak masuk dewan peperiksaan tau, last amik pekse pon masa ujian kursus kawin, hahahah!! (Itu aku 100% LULUS, hiksss!!! :))



1. Apa yang anda akan buat bila anda tahu kawan anda tikam belakang anda?

UIshhh....ko ni tanya soalan tikam belakang pulak, memang aku tikam balik! Ni tikam betul2 tau, siap kasi tembus lagi, siap kasi dia ingat aku sampai mati, hahahhaa!! <--Jawapan orang separa gila.



2. 7 orang dihati anda?
  • Suami
  • Anak-anak (cewah...cam ramai je, padahal baru 1, heheh!)
  • Parents aku
  • Adik-adik aku
  • Dah cuku tu je...hati aku kecik, takleh ramai2 masuk, :)



3. Anda rasa anda kacak comel?

saya COMOT, itu yang sesuai :)




4. Single or taken?

Jawapan pada soalan NO.2




5. Blog yang mana anda suka?

Banyak....tak rugi baca semua blog orang lain, banyak maklumat leh dapat :)




6. Adakah bilik anda kemas setiap hari?
Ya, (jawapan tipu)




7. Lagu yang terakhir anda dengar?
Cok cok pin, pin dalam gantang, masuk tikus putih, keluar dalam ketiak... eh, silap. Tu lagu yang aku nyanyikan tuk anak aku baru jap tadi, ;p



8. Last text message?
oh! tak leh bagi tau, 26sx from laki aku,hahahhaahha!!!




9. Last phone call?
from my Ummie




10. Hari terakhir anda menangis?
Tak ingat le bro, ;p




11. List 5 warna kegemaran anda?
  • Hitam
  • Merah
  • Pink
  • Oren
  • Purple

12. Orang yang terakhir anda ber'YM' ?

Cik Naha, budak bekas praktikal opis aku. Pastu mengadu takde duit nak beli ubat gigi, hahaha!! Sengal la ko Naha :)




13. Game yang anda paling suka ?
Weh, lama aku tak main game, ekekeke! Last aku main game kereta, Need For Speed Underground kot namenyer, 5-6 tahun lepas, huhuhuh!


14. Adakah anda peminat MCR?
Ape tu? hahahha!! Soalan lain...next!! :)




15. Ape perasaan anda masa jawab tag ini?
Terkepit-kepit tahan kencing




16. Anda rasa tag ini best?
BEST sebab pas ni aku nak dera orang lain pulak, hahahhaa!!




17. Tag lagi 10 orang.
Amik ko...10 tu.... jap aku nak tanya cermin ajaib aku sape yang sudi buat.




9 comments:

  1. aku mcm nk buat je mende ni. ko edit soklan bwh skali tu letak nama aku. hahah

    ReplyDelete
  2. ahahahha.. bab tag ni memang rasa cam kene dera je kn? selamat..

    ReplyDelete
  3. ahahaha... setiap kali baca jer mber bloggernyer n3 jawab TAG mesti teringat2 utang TAG yang lum berbayar lagi... kui3x...

    ReplyDelete
  4. uisss garangnya. dah le mau tikam.. kasi tembus lagi tu. kan elok tikam-tikam kena tak kena je.. biar dia rasa geli. hehee

    ReplyDelete
  5. lama tak masuk blog ni sebab kat blog list blog ni tak oato update dah tukar merah dah pon=p

    ReplyDelete
  6. ekekke..
    jawab soklan cam memain je kan ieda.. ena pun kdg jd camtu bile mood tengah swing2..haha

    ReplyDelete
  7. jawab asalkan bole je laa ieda..byk tul soklan cepugangsa tuh..sib aku tak kena..

    ReplyDelete
  8. Nampak jer garang tu.....hatinya lembut...

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014