Monday 12 April 2010

NUFFNANG : SUDAH MELEPASI TAHAP SUKAR

Macam biasa hari Isnin hari tengok pencapaian blog masing2 kat nuffnang. Kadang benda ni bagi semangat jugak sebab hari isnin kan hari moody sedunia, hhuhuhu!!



Dan aku melompat-lompat cam main skipping sebab sebab aku sudah melepasi had minimum, hahhahaa!! Setelah 3 bulan pasang, baru leh buat cashout, tapiiiii aku takmo cashouttt lagi, sebab aku ni kan mata duitan, hahahha!!! Tunggu la dulu, biar bercicit skit, lagi pon tengah tunggu kalo ada ape2 yang best baru cashout.



Aku tengok Buffered Earning tak de pulak, cam biskut sugi pulak, jap ade pastu dah masuk perut. Metered Earning ada lagi dan bertambah, tak pe la....aku tak kisah pon bab metered ngan buffered ni, janji setiap minggu kasi up skit, hehehe!! :)



Aku tak print screen cinema ni, maleh le....korang banyangkan sniri ek, huhuhu!!

9 comments:

  1. simpan la dulu....agak setahun. aku pun nak buat cmtu. nk tgk berapa pendapatan dalam masa setahun..

    ReplyDelete
  2. huhu.. biler la ena nak lompat2 camtu la ieda.. uwaaa... nak jugaaakk..

    ReplyDelete
  3. baguslah dah dapat cash out.. nanti dapat le buffered earnings pulak ya

    Surat LHDN

    Family Day

    ReplyDelete
  4. fuhh dasyat korang ni bernufnang..

    ReplyDelete
  5. wah..3 bulan dah lepas 50? dasyat2..innit hari tu caner?

    ReplyDelete
  6. PEH,SYABAS BETE..HUHUHUHUH...

    ReplyDelete
  7. wow bestnyer ieda.. nuff hajar ermmm xtau la biler.... kuang3x...

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014