Tuesday, 27 April 2010

SAYA ADA HADIAH UNTUK KAMU JIKA KAMU BERI IDEA YANG MENARIK UNTUK KU :)

PAKAI PAKU TAHAN KARAT SAMPAI 10 MEI 2010!



Tahukah korang semua yang aku sekarang sedang aku memikirkan sesuatu? Ye...ulangtahun perkahwinan yang ke-2 akan tiba 16 May depan, hehehhe!!! Makan tak lena, tidur tak basah, mandi pon tak kenyang memikirkan apakah hadiah yang menarik untuk laki aku :)



Mula entry ini, bermulalah perang memberi idea, buat kamu yang berminat untuk turut serta. Saya akan memilih seorang pemenang dengan cadangan hadiah yang menarik hati aku. Jika penyertaan yang banyak (cewah..konon2, heheh!) saya akan memilih 3 pemenang.



  • Senang saja, tak yah buat entry.
  • Just tulis, hadiah yang sesuai buat laki aku dekat komen entry ini.Kalau tetiba mood korang rajin nak huraikan kenapa hadiah tu dipilih, silalah...hhehehe!
  • Hadiah tak semestinya mahal, cukuplah sekadar ianya memberi makna dan bererti (ayat aku yang kering poket, wakakaka!!)
  • Penyertaan dari semua blogger diterima tapi jika kamu adalah follower blog ini, perhatian akan diberi lebih terhadap kamu :)
  • Hadiah? Jangan risau...ianya mengikut kesusaian jantina anda, hehhee!! Jangan dua alam, nanti aku peninggg! ekekeke!!! :p


Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014