Thursday, 29 April 2010

SILA BERHATI-HATI DENGAN PEREMPUAN CANTIK TAPI KAKI BELIT

Jangan terpedaya kerana dia cantik, manis tapi kaki belit rupanya! Siapa sangka nasi hujan panas di tengah hari..memang sedap dimakan dengan ayam masak merah :) yum.. yum...



Buat lelaki jangan terpedaya ya...si cantik manis ini memang sentiasa diberi perhatian lebih oleh kaum lelaki tapi......



Buat wanita juga jangan mudah terpedaya dengan si cantik manis ini kerana dia memang kaki belit!


Siapakah si cantik manis itu??? Klik SINI untuk terus bertemunya, tapi hati-hati ya!



Lariiiiii!!!!!!!! :)

18 comments:

  1. berhati-hati dengan semua.. bukan sahaja wanita cantik kan...

    Hidup Tanpa Handphone??

    ReplyDelete
  2. mek ieda ni memang suka bikin gempak! hohoho

    ReplyDelete
  3. ceit!!

    terkena ena..
    wakakakka..

    ReplyDelete
  4. klakar pun ada...gelihati pun ada...hahaha

    ReplyDelete
  5. Cheh...tajuk mcm serius..last2 terkena jugak...

    ReplyDelete
  6. sabau je lah.. ye! kaki ni mmg terbelit!!

    ReplyDelete
  7. ayarkkkk...xyah larik dia nak kejar pun belum tentu ble sebab kaki terbelit hahaha

    ReplyDelete
  8. haha,,,memg berbelit betol la kaki dia..jahat tol lo kak ieda

    ReplyDelete
  9. hahahah memang kaki belit betul ni

    ReplyDelete
  10. eekekek...datang punya dari jauh...rupanya terkena jugk...takpe...takpe...

    ReplyDelete
  11. hahhaha


    nak kenap babap nih.....

    terkena petang2 nih...kuikuikui

    ReplyDelete
  12. hehehe..xcted gk nk tau sape...

    bila tgk2...ha..mmg betul pun..dia mmg kaki belit...hehe.. ;)

    ReplyDelete
  13. hikhik... geli tul... memang berbelit-belit kakinye.. :P

    komen i punya entry gak ye.. klik kuat-kuat kat sini >>Sebab-sebab Blogger takde Idea nak tulis Entry



    ReplyDelete
  14. yang tak cantik pun same hehehe

    ReplyDelete
  15. salam..
    pompuan ni kaki belit dan suka mengikis ke?
    bahaya..larikkk...

    ReplyDelete
  16. he3.. kaki belit betul2 daaaa....
    kak join respeks ni ek?
    mesti email akak penuh sentiasa ngan mcm2 email dier hantar... tul tak?

    ReplyDelete
  17. memang berbelit kaki dia..adakah lidah dia berbelit gak???

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014