Tuesday, 13 April 2010

CINCIN NIKAH BERDARAH NIA RAMADHANI



Aku suka lakonan dak pompuan ni cerita bawang Putih Bawang Merah, jadi jahat memang betoi-betoi jahat! Hahahaha! Best..best, aku tak suka watak baik-baik,cam pura-pura baik pulaks, hehehe!!


Budak Nia dah selamat nikah dah, aminn....yang menariknya bab cincin kawin ni pasangan ini,



"Cincin perkahwinan pasangan ini berbeza berbanding pengantin lain kerana bertatahkan darah. Ia diambil daripada darah Nia dan Ardie yang kemudian disatukan di atas batu cincin sebagai lambang mereka kini telah hidup bersatu dan akan setia selamanya."



Wawawaw....Dasat korang, hehehe :) Jangan lepas kawin jadi Dracula ye, hehehe!! Ape-ape pon hati yang suci sukar dicari, eh....cam ayat iklan pencuci baju pulak, hahahha!!!


Untuk cerita yang panjang lebar kiri kanan, meh lepak SINI

28 comments:

  1. uiks..rasa cam ngeri je letak darah kat cincin..

    ReplyDelete
  2. kekekeke... lucu bangat la diorang nie.. entah2 tak sampai setahun pon.. but... doa yg terbaik je la kan...

    ReplyDelete
  3. tahi yang suci lagi sukar dicari..

    (bukan saya cakab.. kawan saya yang cakab)

    ReplyDelete
  4. ermmm..... mane la dpt idea tu ek? huhuhu.... teringat citer Raja Bersiong

    ReplyDelete
  5. menarik gak ni...pasni pasti jadi trand... >.<"

    ReplyDelete
  6. huhu.mmg unik.tp agak scary la.hehe

    ReplyDelete
  7. hmmm...macam2 betul dorg nih kan...

    ReplyDelete
  8. camtu pon ade.. huhu..

    ngeri pon ade.. tu keperayaan maner la tu kan!.. mcm2 la..

    ReplyDelete
  9. Uihhh kemain lagi pakai darah segala..aduhai..Macam2 cara la orang kawen skarang nih...harapnya berkekalan la umahtangga diorang tu kan? =)

    ReplyDelete
  10. Salam eida...terima kasih dtg ke blog akak...

    Hmmm...pelik diorang ni ye...cincin dari darah...macam menyeramkan...angelina jolie dulu pun buat kat loket dia kan...simpan darah dlm loket dia...

    ReplyDelete
  11. eee ngeri nye baca.. bleh plak letak darah. aish!!!

    ReplyDelete
  12. silap2 raja bersiong wehhh
    ..hihihi

    ReplyDelete
  13. eiiii, takleh bawak solat la cincin tu ek..

    ReplyDelete
  14. ngeri je cincin berdarah....

    ReplyDelete
  15. apsal cam pernah tengok je laki tu
    urmmm
    urmmm

    ReplyDelete
  16. lepas ni buat Inai berdarah lak,...huhuhh

    ReplyDelete
  17. amboi! ye ke? darah? hmmm.. memacam diorang nih!

    apa pun, salam kenal ye ieda!
    sesi terjah menerjah nih..

    :)

    ReplyDelete
  18. uuiiittt... ngeri la pulak letak darah kat cincin... ;0

    ReplyDelete
  19. dah kahwin rupanya si nia ramadhani ni... tapi peliklah cincin bertatahkan darah.

    ReplyDelete
  20. pelik dan benar....jgn jadi pengantin bersiong daa laa...hehehe
    tahniah buat mereka....semoga bahagia...

    ReplyDelete
  21. salam ziarah....saya dah letak awk punya blog badge yg Azfar90 buat kat blog saya...sama2 promote blog awk kepada other readers...happy blogging :)

    ReplyDelete
  22. menarik gak ni...pasni pasti jadi trand

    ReplyDelete
  23. ni sah sah tak bleh bawak semayang..eh depa ni islam ka dak?

    ReplyDelete
  24. sis, tak rela lah, takut malam2 jadi antu..wawawawa

    ReplyDelete
  25. isk..mcam seram je bunyiknye..leh ke bawak semayang?

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014