Tuesday, 14 December 2010

BUDAK BIRU LEMAS DALAM PLASTIK

Tolong!!!!!! Tolongggg!!!!!! Saya lemassss!!!!! Tak nampak ke muka saya, badan saya habis semua biru, sebab lemas duduk dalam plastik ni! Tolongggg!!!







Terimalah hakikat bahawa kamu adalah keychai, memang patut duduk dalam plastik, ahhahaha! Comel tak? comel tak? Patung keychain afro biru yang comel!







*Huuuhhh...lega dah keluar dari plastik, yeahhh! Leh pergi tengok Hantu KakLimah Kuala Lipis*



Nama dia Afro, aku tak tau nak bagi nama glamer glam glam blink ape dah kat dia. Dia datang dari Johor, member aku bagi. Aku rasa saloon Ah Lin pon tak mampu nak buat rambut kaler pelangi terang macam Afro aku ni, dasatt bukan! Hhaahahha! Mata stim bagai, baru lepas makan nasi ganja. Kaki tangan kerepot macam mumia pulak, takut pulak aku tengok ko Afro! Hahahahah!







*Tiru macam saya*

Pandangan belakang. Macam gula-gula pon ada rambut tu. Nampaknya tuan Afro pon kene ubah pesen, kene buat rambut camtu gak, wakakak! (mau pengsan mak aku!)







*Kawan baru saya, Cik Siti Kemban Kain Batik*


Ni kawan baru Afro, Cik Siti Kemban Kain Batik, berasal dari Melaka. Jangan pandang sebelah mata beb ngan Cik Siti Kemban ni beb, kemban kemban dia pon, rambut leh tahan, pacak ke belakang gitew! Hahhahaha! Nak tengok?? Takyah le, maleh aku nak tunjuk, ahahahha!

21 comments:

  1. comel la ieda...suh kawan ko kasi kat akak jugak...hehehe

    ReplyDelete
  2. aku pun ada gak Cik Siti Kemban batik dari melaka jugak tapi kaler pink batik dia..comel laa afro tu :p

    ReplyDelete
  3. Ingat budak biru mana lah tadi..heh heh!

    ReplyDelete
  4. saboor jerlahhh koo nie dikkk
    ingat kan bayi mana lakk yg terjerat dlm plastikkkk muhahahaha

    ReplyDelete
  5. ko ni ieda..pasal keychain ni pun leh jadi bahan eh..bagus2 kreatif...

    ReplyDelete
  6. chomel awek afro!jeles...nk jugak!

    ReplyDelete
  7. kejamnya...kena cal teledera hehe...:)

    ReplyDelete
  8. mmg comel budak biru lemas dalam plastik tu ieda. rambut pun ada kelassss~

    ReplyDelete
  9. aku xde lah benda2 cam ni kesian kt aku
    ntah aku x bape nak minat lew..tp mmg cute la benda ni hehehe

    ReplyDelete
  10. haha kak..meriah rambut dia..ingatkan bese2 je...sekali nah besar cenggitu rambut..

    ReplyDelete
  11. kikiki...pesal cute sangat afro tu?

    ReplyDelete
  12. amboi comel jer.. tak tahn tgk rambut tu...

    ReplyDelete
  13. comel2...saya pon ada satu cam siti kemban kain batik tu...de kawan bagi hadiah dari sarawak...

    ReplyDelete
  14. Patutler biru rupanya lemas duduk dalam plastik :-)

    ReplyDelete
  15. cun nya rambut afro tu...huhu.. :)

    jom ke APA KATA HATI pulak,
    SAMAN OH SAMAN

    ReplyDelete
  16. rambut afro memang kelasss!

    buat kat saloon mana lah gamaknya tu..?

    ReplyDelete
  17. tomeinya..mn dpt itu keychain..hehe

    ReplyDelete
  18. comel plak akak tgk si afro ni walaupun kurus kering

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014