Tuesday, 14 December 2010

BUDAK BIRU LEMAS DALAM PLASTIK

Tolong!!!!!! Tolongggg!!!!!! Saya lemassss!!!!! Tak nampak ke muka saya, badan saya habis semua biru, sebab lemas duduk dalam plastik ni! Tolongggg!!!







Terimalah hakikat bahawa kamu adalah keychai, memang patut duduk dalam plastik, ahhahaha! Comel tak? comel tak? Patung keychain afro biru yang comel!







*Huuuhhh...lega dah keluar dari plastik, yeahhh! Leh pergi tengok Hantu KakLimah Kuala Lipis*



Nama dia Afro, aku tak tau nak bagi nama glamer glam glam blink ape dah kat dia. Dia datang dari Johor, member aku bagi. Aku rasa saloon Ah Lin pon tak mampu nak buat rambut kaler pelangi terang macam Afro aku ni, dasatt bukan! Hhaahahha! Mata stim bagai, baru lepas makan nasi ganja. Kaki tangan kerepot macam mumia pulak, takut pulak aku tengok ko Afro! Hahahahah!







*Tiru macam saya*

Pandangan belakang. Macam gula-gula pon ada rambut tu. Nampaknya tuan Afro pon kene ubah pesen, kene buat rambut camtu gak, wakakak! (mau pengsan mak aku!)







*Kawan baru saya, Cik Siti Kemban Kain Batik*


Ni kawan baru Afro, Cik Siti Kemban Kain Batik, berasal dari Melaka. Jangan pandang sebelah mata beb ngan Cik Siti Kemban ni beb, kemban kemban dia pon, rambut leh tahan, pacak ke belakang gitew! Hahhahaha! Nak tengok?? Takyah le, maleh aku nak tunjuk, ahahahha!
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014