Friday, 10 December 2010

SUSAH NAK KOMEN KAT SINI KE?


Semenjak aku tukar komen ke jenis Intense Debate, ada jugak 2 3 orang cakap susah nak komen kat belog ini. Heheheheheh! Memula CikMot bagi tau, baru aku nak cek setting CikMot kata dia dah berjaya dengan jayanya bergomol-gomol mengomen kat belog ini, hahahaha! Mekasih kak :)



Dan baru tadi aku perasan Kak Elyies pulak cakap susah nak komen kat belog ni. Hati aku dup dap dup dap. Apakah masalah pulak kali ini. Ciss...dah macam ayat novel cinta 3 segi pulak. Kak Elyies takmo le kata macam tu, saya pon taratau pasai apa kotak komen saya tu bermeslah, nanti saya tengokkan kembali ok :)



Dan ada sesapa lagi yang susah nak komen? Dan ada sesapa yang boleh jelaskan apakah permasaalahan aku ini? Cepattt! Aku memerlukan bantuan! Siapakah hero aku dalam cerita ini? ? Tulun!! Tulun!! Hahahahha!



Atau mahu aku tukar ke sistem asal? Tulun..tulun... :)
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014