Wednesday, 29 December 2010

I LAP U KHAIRUL FAHMI!!!!





Pelamakkkkkkkkkk!!!! I Lap U lah babehhhh!!! Muaccccxxxxx!!! Dah le ensem, hebat laks tu! Hhhahahhahaha! Bang, terbakar tak bang baca entri ni?? Hahahahahha! mari ramai-ramai LIKE Khairul Fahmi, I Likeeeeeeeee! :)

18 comments:

  1. perghhh...pengakuan berani mati ni...

    cepatt...nak likeee kat mana ni..

    cer cite cer citer....owhh kaklimah...tiba2...hahaha

    ReplyDelete
  2. saya nak like setengah jer....hehehe

    ReplyDelete
  3. mmg hensemm
    dah ade awek pulak
    hohohoh

    ReplyDelete
  4. adehhh sabooo dikkk saboooooooooooo
    aper2 punn tahniah bebbbb !!!

    ReplyDelete
  5. skarg ni malaysia deilanda TsuFahmi hahhaa

    ReplyDelete
  6. wah wah.... lap bagai lagi yek... berasap ke berapi kang cik abang tu..

    lap abang k sorang jer...yeyeye

    ReplyDelete
  7. bujang lagi ke dia nie? khehehe!

    ReplyDelete
  8. yes i like too!!!! hehe..

    dah la macho encem lagi..ngee...gagah berani je dia kan! ngee...puji pujian saje..tp mmg la suka tengok dia! haha..

    ReplyDelete
  9. ieda....yahhhh dusshh...nah amik ni...
    blog awek khairul fahmi...hehehe...

    http://jejariruncing.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. salam..
    tahniah dan syabas buat seluruh rakyat
    Malaysia..ermmm..jangan lupa
    Jumaat ni cuti umum ye..membanggakan!

    ReplyDelete
  11. aku pun suka die gak!! dh lah nama sama ngan suamiku.. ekekek..

    caya lah fahmi! kerana mu, kita menang..

    ReplyDelete
  12. sis..xleh lap lelebih..die dah ade aweksssss...huhuhu..

    ni awek die..huhuhu
    http://jejariruncing.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. nok, xyah nak lap lebey2...
    dia balak orang...
    *sajer tak nak highlight ko bini orang! ;p

    ReplyDelete
  14. aku pong nak jadi gol keeper gak..glamour habis..haruss...

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014