Monday, 13 December 2010

KESULITAN AMAT DIKESALI

Kesulitan alat sulit amat dikesali. Lain macam pulak bunyinyer, hahahahah! Sengal lah. Mekasih pada korang-korang yang menjawab segala pertanyaan aku yang sengal itu. Ekekekke! Aku buntu beb, tido sabtu ahad tak lena, nak bergomol ngan anak dan (laki aku) tak senang, mandi lite-lite aje, makan bertambah kuat. Ini semua gara-gara kotak komen aku yang sengal tu, ngan aku aku sekali naik angin sengal. Hahhahahaha!



Takpe..takpe...Sabtu dan Ahad aku tak sempat nak gomol-gomol belog, nak betoi kan ape yang patut, sebab sedara mara aku datang dari jauhh denun. Makanya malam ini aku akan bergomol sepuasnya (bukan nafsu binatang ok!) hahahahhaha! Makanya (bunyi cam indon pulak!) esok pagi boleh lah komen seperti biasa, hehehehe!



Fewittt! I lap U babeh!!! (ayat takde kene mengena) Hhahahah!



Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014