Monday, 20 December 2010

KACAK LUAR, KACAK DALAM, KACAK SANA SINI


*Gambar khas untuk tatapan Ieda*

Hahahahha!

Giler kentang spring perisa cheese perasan!


Ryzal Jaafar! Perghhhh! Jambu abis! Ini lah jenis muka, ciri-ciri aku paling minat masa zaman sekolah dulu, hahahahha! Muka jambuu tak hengat! Bila tengok dia berlakon dalam drama Hani tv 3 tu, teringat pulak masa zaman sekolah dulu. Haishhh...muka jenis camni memang ramai budak-budak ala-ala gegurl suka! Tapi dulu aku comot, kurus kering macam isap dadah, jalan macam lelaki. Mane ada laki jambu macam ni nak pandang, hahahahah!



Tapi semakin hari semakin berubah 'taste' aku. Ewah..nak bercerita kepoh sekampung, hahhaha! Ape barang muka jambuuuu! Hahahahhaa! (Ryzal jangan marah, i kelik likeeee kat pesbuk u!) hahahaha!



Sekarang ni, dia ni pada aku, memang lelaki abisss, maskulin! Dashing! Giler puji melambung tersedak la ko Remy Ishak! Hahahahha! I likeeeeee!



*I likeeeee! Maskulin abisss u!*


Jangan lah taste aku berubah lagi mengikut arah angin pasang. Tup..tup...tup...minat misai Datuk K, pengsannnnnnn! T_T


No.No.No. Namooo ok! :)

16 comments:

  1. hahaha..akak dah kawen kak hahahaa

    ReplyDelete
  2. perghh...giler melambung ko puji ek...jap akak nak twit remy...bitau ko minat dia...hahaha

    ReplyDelete
  3. kacak luar kacak dalam kacak sana sini ?

    bukan dekat sini ke ?

    ReplyDelete
  4. aku masih lagi dalam mood minat shah rukh khan..

    ReplyDelete
  5. kalau kacak dalam & luar laaagii bagusss

    ReplyDelete
  6. dato K pun ok pe.... berharta.. tu yg siti pilih tu :P

    ReplyDelete
  7. ewah2...marah si somi nnti..hikss

    ReplyDelete
  8. Ieda..laki ko tak cemburu ke ko minat kat si remy ni?huhu

    ReplyDelete
  9. misai datuk k pon cun ape.. haha

    ReplyDelete
  10. sy suke je yg ade jmbnag dan misai
    ahahaha

    ReplyDelete
  11. kalo boleh main pilih2, gini, aku pilih yang kaya...hahahaha

    ReplyDelete
  12. Eheheheh.. I boleh tulis macam tu.. nanti En. Ady jeles.. hahaha

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014