Monday, 20 December 2010

KACAK LUAR, KACAK DALAM, KACAK SANA SINI


*Gambar khas untuk tatapan Ieda*

Hahahahha!

Giler kentang spring perisa cheese perasan!


Ryzal Jaafar! Perghhhh! Jambu abis! Ini lah jenis muka, ciri-ciri aku paling minat masa zaman sekolah dulu, hahahahha! Muka jambuu tak hengat! Bila tengok dia berlakon dalam drama Hani tv 3 tu, teringat pulak masa zaman sekolah dulu. Haishhh...muka jenis camni memang ramai budak-budak ala-ala gegurl suka! Tapi dulu aku comot, kurus kering macam isap dadah, jalan macam lelaki. Mane ada laki jambu macam ni nak pandang, hahahahah!



Tapi semakin hari semakin berubah 'taste' aku. Ewah..nak bercerita kepoh sekampung, hahhaha! Ape barang muka jambuuuu! Hahahahhaa! (Ryzal jangan marah, i kelik likeeee kat pesbuk u!) hahahaha!



Sekarang ni, dia ni pada aku, memang lelaki abisss, maskulin! Dashing! Giler puji melambung tersedak la ko Remy Ishak! Hahahahha! I likeeeeee!



*I likeeeee! Maskulin abisss u!*


Jangan lah taste aku berubah lagi mengikut arah angin pasang. Tup..tup...tup...minat misai Datuk K, pengsannnnnnn! T_T


No.No.No. Namooo ok! :)
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014