Friday, 17 December 2010

JIKA ANDA HANTU, HANTU APAKAH YANG SESUAI?

Ini takde kaitan dengan Hantu Kak Limah, kang citer banyak kali Hantu Kak Limah orang getik pulak, hahahahha! Konon nye dia boleh menafsir kite ni hantu jenis ape, merepek betoi, tapi saje jugak nak buat, hahahaha!



Masuk tarikh tahir, tiga ploh empat haribulan sembilan tahun lapan belas lima puloh dua (uikss..tua kerepot nak mampos aku!) pastu tunggu seminit or dua minit or setengah jam or seminggu, bergantung pada kelembapan berukben korang. Berdebar-debar-debar tak nak tau keputusan? tak pon...hahhahaha! Makanya...keluarlah keputusan ujian saringan AIDS begini.....






*Ambik ko, dia bagi aku Hantu Air!*



Aku tak paham, apakah motip dia bagi aku Hantu Air. Gambar pon tak seram (tetiba berani giler). Macam amik gambo American Next Top Ghost Season 102 pulak! Takpe lah..mungkin Hantu Kak Limah takde dalam senarai...opss..Kak Limah lagi, marah kamooo, lariksssssssss! Hahahhahaha!



p/s: Macam tau je aku kecik-kecik taksuka mandi, tu dia bagi hantu air kot. kantoi pulak! Dalam belog pulak tu! Hahahahha!
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014