Monday 13 December 2010

TERLEPAS HARIJADI SENDIRI, KUIKUIKUIK!

Pagi-pagi buta masuk opis aku dah mula meraban teben. Pergi kerja adik aku hantar, adik aku sengal. Dah sampai depan opis, dia takmo berhenti kereto. Makanya aku terpaksa membuat aksi stunt melompat terjun dari tingkap. Terjatuh tergolek aku depan ahbang-ahbang kurang kacak yang sedang menikmati roti canai liat di kedai mamak. malu? kurang sikit laa...sebab aku pon separa mamai lagi ni. hahahhaha! Ini betul-betul!! Bukan cobaannnn...accobaannnnn!!!



Dengan mata peset-peset, paling penting duduk kat meja sendiri adalah tengok kalender. Oo...hari ini tigabelas haribulan doplas....ok...what?!?!?!@?!?!?


wah..belagak cakap omputih pulak tetiba pagi ni kan. tipu aje. hahahhaha!


Haaaa?!!@?!?! Bio betoiii! (haa..baru betoi ni, hahaha!)


Aku terlepas hari jadi beb, harijadi belog ini, wakakakaka! Aku daftar belog ni pada November 2008 tapi mula mencoret merepek pada 1 Disember 2008. Meh lihat printscreen bawah ni ape yang aku tulih memula, hahahha...!







Hahhahaha! Sengal je. Happy belated beteday buat belog ini, wikit!wikit! Hhahahahaha!

1 comment:

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014