Thursday, 2 December 2010

MUKA KALAU MARAH BURUK BETOI KAN

*betoi kata orang, buruk betoi muka kalau marah, hahahahha!*




Sekali tengok macam tengah marah, dua kali tengok macam muka dalam 'bilik kecik" tengah meneran, hahahahha!



Aku marah sikit aje. Dengan laki aku. Begini kisahnya....(bayangkan drama ini dengan bayangan kabur-kabur, ala...mcm dalam tv 1 tu!)



Beberapa hari lepas laki aku baiknya dia nak buat amal jariah dekat isteri dia. Lagi pon aku demam masa tu. Baru balik dari kampung, umah masih tonggang terbalik dengan baju yang berlambak macam dekat kedai dobi. Dia dengan baiknya basuh semua baju sebanyak 4 pusingan lawan arah jam.



Wahhhh! Aku terharu beb! Rumah siap kemas dengan baju-baju semua sudah siap tersidai di ampai. Rasa macam anak raja baharom berada diawangan. Petang tu aku dah sihat sikit, so tolong lah ambil kain yang dah kering di ampai.


Tiba-tiba!

Keletuk! keletuk! Arghhhhhhhh!

Aku tengok tudung Ariani aku, laki aku basuh pakai mesin! Marah betol! Dah berkedut-kedut awning, macam mane nak pakai?!! Pastu aku masuk umah, cakap kat laki aku,

"Sampai hati basuh tudung Ariani ayang guna mesin! mahal tau! Lepas diskaun tigaploh lapan hengget" kata aku

Laki aku jawab,

"Hahahahahhahahahhaa! mane tau. ingatkan tudung pasar malam tadi. Alah... tigaploh hengget pon kecoh, nanti abang belikan baru,"


Huh! Takpe..takpee...biarlah buruk macam pasar malam dengan harga tiga ploh lapan hengget pon aku sayang wehhhh....celoreng-celoreng, macam semak leh menyorok! Hahahhahaha!


Fine lah! 0-0. Aku pon kantoi ngan dia basuh baju kesayangan dia guna mesin, hahahahaha! Ape-ape pon aku bukan marah sangat pon, saje je buat cerita lebih, hahahahaha! Terima kasih sayang pada suami aku sudi tolong aku waktu demam, I Lap U lah Babeh! Muahhh!! :)
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014