Wednesday, 8 December 2010

MARI MENCABUT BULU!

Mari mencabut bulu! Ni segala bulu pon boleh, misai halus (hahahhaha!) bulu keti (jangan simpan, nanti macam gorilla!), bulu hidung tak boleh, kang segala hampas yang hampagas semua korang sedut, bulu kening tak boleh dosa dilaknat Allah dan juga bulu tutt eh..takmo lelebih, hahahahahha!



Haa...amik ko, pergi Mydin, beli sebeban twizzer. Baca betoi-betoi ek, bukan twister tapi twizzer. Kalo beli kat kedai pakcik baharom depan umah, satu satu asik hilang, sekali pergi Mydin, beli sekali gus sebeban, sedap sikit, boleh pakai kaki tangan dua belah cabut segala bulu, hahahahahhaa!!! Pasni jangan togel ayam sudah! Ekekekek!



Besi yang macam bunga api jenis besi ni untuk cucuk telinga korang yang suka dengar umpatan orang, ekekeke! Acah aje, ni adalah pengorek telinga peberet aku, di ulang peberet aku, hahahahah! Aku tak main cotton bud tu sebab tak suka, dari kecik aku korek telinga aku pakai benda ni, layannnnn betoi! Hahahahah!


Tapi sejak kawin ni, aku suka curi-curi guna benda ni, sebab laki aku tak bagi, dia kata bahaya, hahahahaa!! Kenkadang aku songlap dari umah Papa aku, pastu aku sorok kat bawah bantal, pastu bangun tido dah takde, pelik..pelik...Rupanya laki aku amik buang dalam jamban, takmo bagi aku korek telinga pakai beli ni, cissss! Hahahhahaha!
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014