Friday 10 December 2010

GADIS, MAK DARA, BUDAK KECIK DAN BUNGA.

Kalau pergi ke kenduri kawin, aku memang malas nak cerita pelamin macam kayangan, baju lima puluh lima salinan, makeup macam anita serawak. Sebab aku syiok tangkap gambo sendiri, hahahahahaha! Ok ok jangan rasa macam nak sepak aku, aku pasrah. Ari tut kan balik JB, duapupu aku kawin. Bila dah abis makan macam tak makan setahun, kene lah lepak dulu. Maleh lepak bawah kemah, so so so masuk la dalam umah pengantin.



Ei! Ada bunga ros lah! Bunga ros pink separa layu terlepas ke tangan adik aku, dia cilok kat pelamin, hahahahah! Jahat betoi. Ok, mari bergambar dengan ros separa layu. ;p




Kononnya sangat manis buat muka macam tu, hampeh! Hahahahah! Aku masuk picca ni dalam fesbuk, ada member aku kata macam jin pon ade adik aku ni. Cisss...hampeh betoi! Hihihi! Ade macam jin ke? ok la..jin subang gading!






Ayu tak? ayu tak? ayu tak? Sila angguk sambil buat muka menyampah dan menyumpah, hahahahahahha! Bagi la can sesekali aku buat muka baik macam ni, hahahhahaha! Best gak gedik-gedik dengan munga-munga cinta ni, uhuhuhu!







Penutup cerita, rasanya ni la kot paling abis ayu, kalah la anak dara dan mak dara kat atas nunnnnn! Hahahhahaha! Getik aku, ni yang rasa nak kembali ke umur satu tahun sembilan bulan! Semua orang suka! Hahahahahahah!

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014