Friday, 10 December 2010

PERJALANAN MEMANG MEMENATKAN! ITU BELUM LAGI PERJALANAN HIDUP. TAPI PERLU DITERUSKAN.

*Wassup bro!*





Aku rasa ni festaim tajuk meleret nak mampus. Hahahahah! Perjalanan Ipoh-Jb-KL-Ipoh penat gak, penat dengan tidooo, hahahaha! Biasanya kalo dalam kereta aku bantai tido. Tapi selagi anak tak tido, aku tido jugak lah, ekekeke! Tapi masa perjalanan balik ke Ipoh, anak aku takmo tido. Eh..banyak pulak perkataan 'tido', rasa tengah taip ni pon tengah tido gak (sambil tutup mata....sebelah je, hehehe)




Kalo tak tido, leh la kebek-kebek anak aku. Korek idung dia ke, kilatkan kuku dia ke.. pastu buat susu lah, nak hilang bosan main geletek-geletek. Nak geletek laki aku tak leh, kang terpusing stereng, naya je masuk Kosmo esok pagi.






Lepas puas geletek, main amik gambo pulak. Amik la sebanyak-banyak nyer, pastu delete balik semua, hahahaha! Takde kerja. Kalau nak membaca, aku tak boleh dalam kereta, pening. Kang tak pasal-pasal keluar cerita Badang makan muntah Ieda part 2. Amik gambo dan lagi dan lagi dan lagi, ahahhaha!






*Buncitnyer ko Amanda, menurun ayah ko la tu, hahahaha!*







Paling-paling abis nak suruh anak diam, pasang cerita dalam kereta. Huh! Layan ke? Layan la 15min pertama, pastu kembali huru hara, hahahaha! cerita apa pon sangat dalam kereta, kartun pon takde, layan aje lagu-lagu yang apak aku pasang, hohoho! tapi apak aku kalo pasang lagu melayu asli, semua mesti tidoooo...layan abiss....hahahahahaha! ;p





Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014