Thursday, 11 March 2010

AMANDA OH AMANDA!

Cam lame je aku tak cerita pasal anak aku, rasa ku le, heheheh!! Eh, korang tau..esok anak aku cukup setahun! Alhamdulillah...yeaahhh!! :) Takde persiapan ape pon untuk majlis pertama ni, bak kata Teha " alah...budak kecik, bukan paham ape pon! hahahah!! " Hampeh je ko teha, hahahah!! Iskk..isk..ape-ape pon akan ku try buat ape-ape untuk amanda, walaupon kecil-kecilan, hehehe!!






Petang semalam pas balik dari kerja, laki aku ajak pergi padang belakang umah. Nak bagi amanda belajar berjalan, masih tatih-tatih lagi, pastu jatuh, huhuhu!!



Maaf bang, muka sekerat, miahaha!! ;p




Sengih-sengih jer, jalan lah, huhuhu!! Jahat mama paksa2, huhuhu!!





Auummmm!!! Hhahaha!! :)





Letih ek makcik, ok duduk kejap :)



Kejap je kami pergi, sebab dah nak maghrib, lain kali mama ngan ayah bawa lagi ok! :) Ok, tunggu entry esok sempena bufday amanda, kengkonon je aku, miahahaha!! ;p



Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014