Wednesday, 3 March 2010

SEPARUH JIWAKU PERGI


Download video clip Anang Separuh Jiwaku Pergi


Separuh Jiwaku Pergi
Memang indah semua
Tapi berakhir luka
Kau main hati
Dengan sadarmu
Kau tinggal aku

Reff:
Benar ku mencintaimu
Tapi tak begini
Kau khianati hati ini
Kau curangi aku

Kau bilang tak pernah bahagia
Selama dengan aku
Itu ucap bibirmu
Kau dustakan semua
Yang kita bina
Kau hancurkan semua


22 comments:

  1. kenapa ramai yang suka lagu ni ye?? tak leh nak cari sebab... konfius jap..

    ReplyDelete
  2. sedih bila dgr lagu ni..
    huhuhuhu

    ReplyDelete
  3. biasalah kan bila tak suka then cakap tak gembira.. lagu katakan...

    First Day Earnings: Innity

    iphone dengan Digi

    ReplyDelete
  4. lagu sedih nie ieda.. hu3x..

    ReplyDelete
  5. lagu dari kisah benar, mmg best!! barulah rasa hidup jer lagu tu..

    ReplyDelete
  6. Ida : jiwang!
    keh keh.. tapi Na pon suka lagu nie..

    ReplyDelete
  7. syima - yeke? aku bukan suka sgt pon tapi entah le...cewah, hahaha!!!

    ReplyDelete
  8. wanie - jgn nangis, meh aku lapkan :)

    ReplyDelete
  9. mrs mizan - kisah benar tu...isk..isk.. :)

    ReplyDelete
  10. kak vee - sesekali jiwang, sila beri ruang pada ku, cawah! hahaha!!

    ReplyDelete
  11. ....tak penah dengar....hee.heee.heee...tapi lirik nya betul2 menusuk kalbu

    ReplyDelete
  12. salam

    ermm. lain je bunyi suara itu.. ada sesuatu yang berlakukah? ..

    ReplyDelete
  13. sedih2.....nangis ak.....waaa....

    ReplyDelete
  14. tq kak, nnti aku try download!

    ReplyDelete
  15. atan - alololo ape ni sedih2, tak macho la, hahahah!! ;p

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014