Wednesday, 3 March 2010

BOS, SAYA BELUM MENGANDUNG LAGI!

Hari Khamis lepas aku mc sebab demam terketor-ketor macam kena parkinson. Kelmarin (Isnin, 1 Mac) aku amik cuti secara konon-konon mengejut (tak terkejut pon sebab aku memang selalu amik cuti tiba-tiba, hahahah!).


Tau bos aku cakap apa kat member opis aku?? Mari ikuti perbualan yang di ulang tayang ni.


Bos : Eh, Ieda cuti lagi. Nape, dia tak sihat lagi ke?
Member opis : Haah, dia demam.
Bos : Ishh..kesian...tapi kan, saya rasa Ieda mengandung lah!


wah...wah..wah...pandai mak cik selemoih nih tilik perut aku ngandung ek! Hahahah!! sambung lagi..


Member opis : Ishh...tak lah bos, Ieda takde bagi tau saya ape-ape pon. Kalau betul mesti dia bagi tau kami.
Bos : Iye...saya rasa dia mengandung, tengok pipi dia dah berisi!


Ciss....nampak sangat aku kene cardio pipi aku pas nih! Miahahahah!!! Bos, saya belum mengandung lagi! Tapi kalau ada pon alhamdulillah, :)


Teringat masa mengandung dulu-dulu... :)

36 comments:

  1. sabar ajalah dengan boss kan... apa-apa pun yang penting kerjasama..

    Jom DPLI

    iphone dengan Digi

    ReplyDelete
  2. apa lagi ieda.. kasik adik kat amanda! keh keh

    ReplyDelete
  3. Eheheheehe..

    tu la kan.. bile pompuan yg dah kawen nie x sihat & kerap amik leave.. mula lah org ingat mengandung kan!.. hu3x.. tp klu betul apa salahnyer kan eida.. Amanda dah mintak kawan tu.. hahahahhaha.. Lariksssss!!!

    ReplyDelete
  4. sabor jer la boss Ieda tu yer...agak2nya tak lama lagi ada la tu rezeki Ieda..

    jgn marah yer Ieda:))

    ReplyDelete
  5. hahaha...tu tandanya ieda kena tambah sorang lagi...

    ReplyDelete
  6. ahaha..lawak lah ida bos ko. Tapi kalu betul2 ngandung pn ok pe? :D

    ReplyDelete
  7. Kata² itu adalah doa, smoga masin mulut bos ko...ahaks...

    ReplyDelete
  8. ena - aiyakk!! bila nak mc lg ni ek ;p

    ReplyDelete
  9. kniedaz - gitu le nampaknyer :)

    ReplyDelete
  10. ezan pun tolong aminkan kata2 bos ieda tu... mana la tau.. dah check x? hehehehe...

    jom2 ramai lahirkan baby 2010 pulak.. :P

    ReplyDelete
  11. kui2..klakar x igt..leh gak bos duk tilik2 yer dgn melihat pipi kite :)

    ReplyDelete
  12. hahahahha harap2 masin laa mulut boss ieda..tuh..tak lama lagik dpt ler amanda tuh adik kan.. :)

    ReplyDelete
  13. hahaha...kalo ngandung betoi pun best gak!

    cam kita la, if terserempak ngn bigbos ja..asek2 soklannya...kau ngandung lg ina?..^_^

    ReplyDelete
  14. semog adikao mengndung lg...miahahaha...eh,rezeki tu..jgn ditolak...hehehe :)

    My 1st GIVEAWAY - menangi kaftan chantek !

    ReplyDelete
  15. huda - miahahaa!! tu la pasal, ada2 jer bos aku tu, cewah! ;p

    ReplyDelete
  16. mamalieyna - betoi,betoi,betoi tu ,hahaha!

    ReplyDelete
  17. nisah - hahhaha!! betul tu :)eh, nnt aku masuk giveaway ko tu ek :)jgn tutup selagi aku tak join tau! heheheh!!!

    ReplyDelete
  18. ekceli bos memang suka gosip2 ni... kan??

    ReplyDelete
  19. bos ko sedang siap sedia utk bagi ko maternity leave 2 bulan...nak cari temporary staff...eheheh

    ReplyDelete
  20. syima - memang! bos aku kalo bab gosip laju je

    ReplyDelete
  21. as- miahahaha!! takde maknernyer, dia bior keje bertambun, pastu suh aku buat pas abis pantang, heheh!!

    ReplyDelete
  22. ahaha.. klako jek.. kak ida, pp leh wat cardio ke?? musykil jap.. :P

    ReplyDelete
  23. doa seorang bos...

    tlg aminkan bleh tak apa yg bos ckp?

    ReplyDelete
  24. jaja - hahaha!!! senaman cara aku ;p

    ReplyDelete
  25. nizaa - miahaha!! itu angin tgh baik tu ;p

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014