Wednesday, 3 March 2010

BOS, SAYA BELUM MENGANDUNG LAGI!

Hari Khamis lepas aku mc sebab demam terketor-ketor macam kena parkinson. Kelmarin (Isnin, 1 Mac) aku amik cuti secara konon-konon mengejut (tak terkejut pon sebab aku memang selalu amik cuti tiba-tiba, hahahah!).


Tau bos aku cakap apa kat member opis aku?? Mari ikuti perbualan yang di ulang tayang ni.


Bos : Eh, Ieda cuti lagi. Nape, dia tak sihat lagi ke?
Member opis : Haah, dia demam.
Bos : Ishh..kesian...tapi kan, saya rasa Ieda mengandung lah!


wah...wah..wah...pandai mak cik selemoih nih tilik perut aku ngandung ek! Hahahah!! sambung lagi..


Member opis : Ishh...tak lah bos, Ieda takde bagi tau saya ape-ape pon. Kalau betul mesti dia bagi tau kami.
Bos : Iye...saya rasa dia mengandung, tengok pipi dia dah berisi!


Ciss....nampak sangat aku kene cardio pipi aku pas nih! Miahahahah!!! Bos, saya belum mengandung lagi! Tapi kalau ada pon alhamdulillah, :)


Teringat masa mengandung dulu-dulu... :)
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014