Wednesday, 31 March 2010

SIAPA SUKA KUCING? BOLEH GENG AMANDA!


Rasanya ssesape yang dah baca entry yang lepas2, tau umah mak aku memang banyak kucing, tapi skang dah tak banyak la...tinggal 2 ekor je, kalau dulu dah macam pusat jagaan kucing pulak, bau pon acceemm...hahahhaa!! Tapi dah mak aku suka, tak pe la...mak aku kan penyayang macam aku, miahahaha!! :)


Ni anak aku, Amanda menurun neneknya, suka sangat dengan kucing. Kalau sebelum ni aku tak bagi dia pegang, tapi dah masuk setahun ni...aku bagi la...tapi pastu cepat2 basuh tanga, takut tak tahan bulu...

Kalau nampak je Brownie, mesti jerit sambil tunjuk ke arah Brownie ngan tersengih-sengih,

" Aaaaaaa....!!!!"

" Jangan tarik ekor dia tau.." kata aku


Ecececec....sukanyer...bangga ek Brownie landing baik kat ko :)







Cewah...layan tv sambil urut-urut kepala Brownie :)
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014