Wednesday 31 March 2010

SIAPA SUKA KUCING? BOLEH GENG AMANDA!


Rasanya ssesape yang dah baca entry yang lepas2, tau umah mak aku memang banyak kucing, tapi skang dah tak banyak la...tinggal 2 ekor je, kalau dulu dah macam pusat jagaan kucing pulak, bau pon acceemm...hahahhaa!! Tapi dah mak aku suka, tak pe la...mak aku kan penyayang macam aku, miahahaha!! :)


Ni anak aku, Amanda menurun neneknya, suka sangat dengan kucing. Kalau sebelum ni aku tak bagi dia pegang, tapi dah masuk setahun ni...aku bagi la...tapi pastu cepat2 basuh tanga, takut tak tahan bulu...

Kalau nampak je Brownie, mesti jerit sambil tunjuk ke arah Brownie ngan tersengih-sengih,

" Aaaaaaa....!!!!"

" Jangan tarik ekor dia tau.." kata aku


Ecececec....sukanyer...bangga ek Brownie landing baik kat ko :)







Cewah...layan tv sambil urut-urut kepala Brownie :)

13 comments:

  1. ya ya....leh geng dengan aqish...tapi amanda lagik berani siap pegang2 n belai2 gitu...pencinta binatang ni....

    ReplyDelete
  2. yeayyyy!! leh geng ngan anak terune ku itu la eida..amanda nie.. irfan sgt suke kucing okeyh!

    ReplyDelete
  3. alalalala~cumeynyer.....amanda msti slalu main dgan brownie kan???

    ReplyDelete
  4. anak2 suka main tp x leh bela..alah dgn bulu kucing.

    ReplyDelete
  5. anda di tag...sila jawab k...kalo tak jawab tak aci k

    ReplyDelete
  6. cute miut sgt lah amanda ni..gigit pipi karang..

    ReplyDelete
  7. euuwww...ieda tau x..izah ni mmg penggeli dgn kucing!! kucing jauh lg pun izah dh terjerit2 takut...ahahaha..

    soooo...sorry amanda comey...auth x leh geng ngan amanda! heheheh...

    errr..tp mybe abg danish leh geng ngan amanda kot.. :P

    ReplyDelete
  8. aku menjerit kesukaannnnn...wahh sungguh shomel la kedua2 nya...aku jeles sbb tak leh nak shomel macam tu

    ReplyDelete
  9. waaa...pandainya amanda main2 ngn kucing.klu irfan ntah2 digigitnya kucing tu..dia tak pandai nak belai...

    ReplyDelete
  10. sakura nak jd geng amanda la :)

    ReplyDelete
  11. sabar je lah aku tgk.. releks je aku tgk si brown tu!!

    ReplyDelete
  12. hahaha.....comel..baik punya lnding kucing tu..amanda nampak kiut..:)

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014