Saturday, 20 March 2010

SAYA TAK SUKA MIMPI MENAKUTKAN!

Mimpi. Ada best, ada yang menakutkan. Aku tak suka mimpi menakutkan, menci...menci.. Semalam aku mimpi yang sangat menakutkan sampai dalam mimpi pon aku nangis-nagis. Bila tersedar ada air mata mengalir tapi tak banyak, dalam mimpi cam banyak jer, heheheh!! ;p



Kadang bila mimpi menakutkan macam jumpa hantu, nak lari pon tak boleh, padahal jaguh 100 meter Kampung Dusun, kalo lari cam tak lari je, hahahah!!! Scary gila rasa ;p Kadang kalo dalam mimpi, nak baca ayat qursi pon tak lepas, hantu tu gelak je tengok aku, bodo betoi... huhuhuhu!! pastu cepat-cepat cakap, " Ni mimpi! Bangun! Bangun!" terus tersedar, aminn...selamat aku dari hantu mata merah, hahhahaha!!!


Tapi semalam aku bukan mimpi hantu, mimpi lain...tapi menakutkan. Aku tak suka. Apa-apa pon, mimpi hanya mainan tdo.


p/s : perasaan aku terasa lain, sejak 2 minggu lepas, mungkin aku yang perasan, miahahah! ;p
Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014