Saturday 20 March 2010

SAYA TAK SUKA MIMPI MENAKUTKAN!

Mimpi. Ada best, ada yang menakutkan. Aku tak suka mimpi menakutkan, menci...menci.. Semalam aku mimpi yang sangat menakutkan sampai dalam mimpi pon aku nangis-nagis. Bila tersedar ada air mata mengalir tapi tak banyak, dalam mimpi cam banyak jer, heheheh!! ;p



Kadang bila mimpi menakutkan macam jumpa hantu, nak lari pon tak boleh, padahal jaguh 100 meter Kampung Dusun, kalo lari cam tak lari je, hahahah!!! Scary gila rasa ;p Kadang kalo dalam mimpi, nak baca ayat qursi pon tak lepas, hantu tu gelak je tengok aku, bodo betoi... huhuhuhu!! pastu cepat-cepat cakap, " Ni mimpi! Bangun! Bangun!" terus tersedar, aminn...selamat aku dari hantu mata merah, hahhahaha!!!


Tapi semalam aku bukan mimpi hantu, mimpi lain...tapi menakutkan. Aku tak suka. Apa-apa pon, mimpi hanya mainan tdo.


p/s : perasaan aku terasa lain, sejak 2 minggu lepas, mungkin aku yang perasan, miahahah! ;p

13 comments:

  1. same lah ngn aku ieda.. x suke mimpi yang seram2 dan ade binatang2.. takut! penah gak mimpi menangis dalam mimpi, bila jaga, memang betul2 aku tengah nangis tersedu sedan..

    ReplyDelete
  2. salam ieda,

    banyak2 istighfar..mimpi mmg mainan tidur, tp ada juga mimpi yg memberi petanda ttg apa yg berlaku dlm kehidupan kita. jika kita memikirkan atau tensi ttg sesuatu, boleh terbawa ke tidur.

    jika bermimpi ttg kepayahan solat atau membaca ayat suci al-quran, cepat2 check apa amalan kita yg tak lengkap. wallahualam..

    ReplyDelete
  3. bangun boleh terus gigil woooo
    kalau mimpi2 ngeri nih
    aishhhhhhh

    ReplyDelete
  4. aka tidoq tak peluk suamai tue, hehehe =)

    ReplyDelete
  5. agaknyerr adr sesuatu yang mengganggu fikiran akak kot..
    bab tulah akak mimpi perkara yang bukan2..

    p/s pendapat sy jer..

    akak banyak2 istigfar ye..minta dijauhkan dari segala keburukan dan kejahatan..

    ReplyDelete
  6. Sebelum tido, basuh kaki dulu..kata org tua2..

    ReplyDelete
  7. chugie - huhuhu!! sama la ngan aku ;p

    ReplyDelete
  8. lynn - thanxx :) mesti banyak buat salah ni ;p

    ReplyDelete
  9. fid - hahahha!!! pepandai je ko!

    ReplyDelete
  10. anumss - jauhkan, amin... :)

    ReplyDelete
  11. kalu aku mimpi siap nangis2 tue nasib baik sang suami la yang jadi tukang tampo aku soh bangun

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014