Wednesday 17 March 2010

HARI NI TAK MAU LUNCH

Pagi ni tak tau nak breakfast pe, dari last week lagi, memang raser malas giler nak makan. Kalau tak makan takde tenaga pulak nak buat kerja-kerja amal kat opis, amal la sangat... ;p Semalam petang masa kat opis, ummi aku tepon,



Ummi : Ieda, ummi nak bawak amanda pegi Mc D la petang ni, nanti ummi amik dia kat umah pengasuh. Jom, ajak bad sekali.
Ieda : Ok, nanti ieda sampai umah, ieda call ummi, pastu ummi amik ieda ek, heheheh!! Ummi : Ok.


Aku kuar awal 15minit dari opis, hahhaha!! Cam best je kuar awal time yang lain-lain sibuk gelisah buat kerja tapi hati gedik nak balik.Babai korang, aku blah dulu! Haahahah!! Sampai je umah tengok2 laki aku pon baru sampai, rindu ek...sampai sama-sama, hahahha!! Pastu aku ajak laki aku g Mc D skali, tapi laki aku penat...ok, kesian pulak, bini dia je gedik2 nak berjalan-jalan, huhuhu!!!


Eh...jap-jap...panjangnyer aku melalut. Ekceli aku nak citer semalam pegi Mc D, dapat kupon free, untuk breakfast.
So pagi ni aku pegi ngan Mas, dari umah bos amik barang. Itu je nak citer. Sekian, hahahhaha!! ;p

30 comments:

  1. ahahahahhaha..
    kelakar lah eida nie..

    ReplyDelete
  2. huhuhu

    mukadimah punye laa panjang..
    citer asal pendek jer..
    hua hua hua

    ReplyDelete
  3. hee ,
    mam la smpai gmok ouh >.<

    ReplyDelete
  4. anda pasti tak mao lunch harini?? hehehehheh

    ReplyDelete
  5. ahahahahahha merepek meraban tue adalah trade mark ..hehehhe

    ReplyDelete
  6. lama x pekena mekdi. mekdi org belanja paling sedap :)

    ReplyDelete
  7. huhuhu..rezeki jgn sesekali ditolak ok...perkataan 'FREE' tuh..i like...very very like....huhuu..

    p/s: aku ada 6 keping kupon BIG APPLE donuts & coffee...huhuhu...beli yg INI percuma yg ITU...huhuhu..manis2 gitu..bertambah le lemak di peruttt...

    ReplyDelete
  8. wah dapnyer nak pi makan mekdi....banyak tol iklan kat blog ni...mesti masyuk kan...kalo wat iklan nuff & innity tak pe ker???nak gak try...

    ReplyDelete
  9. punye panjang ko cite ieda.. last2 main point die ciput je.. aduhai lah..:D

    ReplyDelete
  10. igtkan nk blanje makan McD..hehehe

    ReplyDelete
  11. wah..tukar template yer nok. Lama ko tak ke link aku nyah! aku lah ter'hilang' link ko... hehehhe... tatta

    ReplyDelete
  12. salam..

    hye sis..whoaa,dapat kupon free,mau g rembat jugak neh..hak hak hak.:)

    ReplyDelete
  13. last time bfast kat mcd masa zaman student! mau hari2 g bfast kat mcd

    ReplyDelete
  14. echa - yup!! jgn goda aku utk lunch! hyahahah!!

    ReplyDelete
  15. si tedi - yup! makanan paling sedap dlm dunia adalah yg org belanja, hahaha ;p

    ReplyDelete
  16. wahidah - huhuhu!! betul2 :)

    ReplyDelete
  17. mama aqish - hehehe!! masuk yg innity tu :)

    ReplyDelete
  18. chugie - heheh!! suspen skit ;p

    ReplyDelete
  19. atan - hahaha!! nnt akak blanje ko ;p

    ReplyDelete
  20. etie - aku pon dah ilang link ko, hahahah ;p

    ReplyDelete
  21. arra - nnt kalo de free lagi akak bg kat ko ek
    :)

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014