Monday 29 March 2010

INNITY : SENYUM SAMPAI TELINGA :)

Uiks... toyol hijau melompat-lompat, ada yang bertapa, miahahaah!! Itulah innity ku yang tersayang! :) Dek penangan innity, aku tersenyum samapai ke telinga setiap hari. Dalam hati ada taman RM..wink...wink...hahahha!!! :)


Ramai yang tanya, eh...hari tu ko pasang innity kan? Amacam?


Yang boleh aku jawab, "Masyukkkkkk!!! Amin..." hehhehee!!


Pendek kata, dalam seminggu lebih pasang, dah boleh cashout. Itu pendek kata, panjang lebarnya baik korang try sendiri, miahahaha!! :) Aku takmo cashout lagi, tengok la bile...berapa earning aku?? Please...please...please...(versi Aliff Aziz Sattar sakit tekak) try pasang sendiri, miahahah!!


psstttt....kawan aku kata kat mata aku ada lambang RM....try korang tengok pulak, :)

15 comments:

  1. wah best ni.. ezan nak cuba la... huhuhu...

    ReplyDelete
  2. bestnya dik. bunyiknya macam dah banyak Kaching kaching masuk akaun ko hohoho.... akak nk join jugaklah. ayat ni sebulan yg lalu dah kusebut2 tak juga join2.. pehtu nuffnang ko cmne dik? akak tgk ada je kat sidebar tu, iklannya je still tak tayang2 hohoho

    ReplyDelete
  3. Bestnyerr...

    ieda, klu ada Innity & nuff sekali pun boleh yeh!.. klu dua2 boleh nak jugak la.. ho3x..

    ReplyDelete
  4. i da buat.. tapi diorang x accept my applications.. :(

    ReplyDelete
  5. aku mmg nak pasang. syarat dah cukup. tapi macam x reti pasang jek. ha ha ha..

    pastu ada buffered earning nuffnang lagi. tunggu k emeter dulu lah.

    nanti aku nak pasang aku mnta tolong tunjuk ajar dr ko okey?

    he he he he

    ReplyDelete
  6. akak..xper ker pasang nuff ngan innity ni sekali gus?

    ReplyDelete
  7. dh apply...tp kene reject..huhu..ada tips n cara2 tak time isi form tu...brape hits ditulis?dll...

    ReplyDelete
  8. takde RM camner nak hidup wehh penting tu...psst ko baper baper rib dpt?? sorok ekkkkkk

    ReplyDelete
  9. salam..
    dh bleh cash out ker awk punya innity?sy dah sebulan lebih x bleh lagi nie..sigh!!
    apa rahsianya..bleh kongsikan skit..haha

    ReplyDelete
  10. cam menarik je...cane nk psg innity tu?

    ReplyDelete
  11. wehhh bior betoi ida..seminggu dah leh cash out..minimum nk cash put baper??jeng3x...bgtau cepattt...hahaha

    ReplyDelete
  12. wehhh bior betoi ida..seminggu dah leh cash out..minimum nk cash put baper??jeng3x...bgtau cepattt...hahaha

    ReplyDelete
  13. nak pasang ke tanak ea.. huhu

    ReplyDelete
  14. yeay!
    boleh dtg Ipoh cmni
    boleh kenyang!
    blanje2 :D

    ReplyDelete
  15. a'ah laa.. nuffy akak cmne?
    anin tgok still tayang kat ctu..
    ulas la sepatah dua cket..hihi

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014