Monday 8 March 2010

NASIB BAIK DIA GAY, KALO TAK DAH LAMA AKU TANGKAP CINTAN!

"Ee..smart lah dia kak, gentleman pulak tu! Cair kita tengok dia kak!" kata budak opis aku

"Woit! Dia gay lah! Tapi aku pon dengar citer dari orang lain, tak tau betul ke tak, hehhehehe!!" kata aku.

"Haa?? Betul ke?? Nasib baik dia gay, kalo tak dah lama aku tangkap cintan!" kata budak opis aku lagi.


Miahahaha!! tu lah dialog yang tak ditapis oleh LFN, hehehe!! Antara aku dan Mas...bukan Masjoko tapi Masithah. Berkenaan budak lelaki di opis ku. Aku pon tak pasti dia gay ke?? Tapi yang aku pasti dia budak yang baik, rajin bekerja, kalo nak pergi makan mesti tanya aku nak order ape2 tak, selalu tolong orang lain. Dan yang paling itu antara dia dengan ALLAH.

13 comments:

  1. hahaha....
    jgn tuduh2...
    nnt jd fitnah lak....heheheh

    ReplyDelete
  2. bgus la dye 2..
    mlepas la kn...hihi

    ReplyDelete
  3. akak gi la check keterunaan die :P

    ReplyDelete
  4. aku setuju.. itu hanya dia dan allah.. yg penting dia baik dengan kita...

    ReplyDelete
  5. hehehe...saya ramai kak kawan ngan golongan ni..kawan baik lg..
    ok jek diaorg...cuma mulut jek laser.. :P
    ape yg berlaku..itu antara diaorg ngan Tuhan..kan..

    ReplyDelete
  6. luz - heheh!! gay byk yg ensem :)

    ReplyDelete
  7. atan - bukan tuduh, nasihat...ek, ape ni? takde kaitan pon, hahaha!! :)

    ReplyDelete
  8. perawan - hahahah!! bengong ko! dah tau dia gay bukan nak bagi tau aku ngan mas! huhuhu!! ;p

    ReplyDelete
  9. kak ina - yup..betul tu kan

    ReplyDelete
  10. hanie - heheh!! dorg ni best buat kawan kan, baik :)

    ReplyDelete
  11. Ieda, ye ker tu? hu3x.. ciannyer. tp klu x dah jadi kes lain tu...

    ReplyDelete
  12. sy mane tau kak ida ku bam2 :D

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana ketip-ketip jari korang kat sini untuk komen, jap lagi komen lagi eh..ada lagi..ada..betoi..wa talak tipuu wooo..hahahah!

Optimized using automated SEO Tools by MY SEO Tool.
Elegant Rose - Working In Background
Designed by UMIESUEstudio 2014